استفاده از پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت شهرستان بروجن

امام جمعه جدید بروجن، بر استفاده از پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت شهرستان بروجن تاکید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا هراتی مطلق در دیدار رئیس و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن، این دانشگاه را جزء دانشگاه‌های خوب استان و شهرستان دانست و گفت: «تلاش‌های زیادی که به همت مسئولان و دست اندرکاران این مجموعه دانشگاهی صورت گرفته، قابل قدردانی است و نقطه قوتی برای شهرستان بروجن محسوب می‌شود».

هراتی مطلق با اشاره به نقش جامعه دانشگاهی در پیش برد اهداف فرهنگی شهرستان تصریح کرد: «برگزاری برنامه های فرهنگی با محتوای بالا از جمله کرسی­های آزاد اندیشی از تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد، در دانشگاه آزاد اسلامی بروجن می تواند زمینه ساز ورود عزیزان دانشگاهی در تصمیمات کلان فرهنگی شهرستان بروجن باشد».

دکتر احمد بهرامی رئیس واحد بروجن نیز با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام هراتی مطلق به عنوان امام جمعه شهرستان بروجن به تشریح عملکرد و دستاوردهای این واحد دانشگاهی پرداخت و اظهار کرد: «واحد بروجن جزء واحدهای متوسط دانشگاه آزاد اسلامی است و بهترین دانشگاه شهرستان با امکانات آموزشی بسیار خوب در خدمت جوانان شهرستان می­باشد».

بهرامی با ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی صورت گرفته در واحد بروجن ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی بروجن بتواند سهم خود را در پیشرفت و اعتلای شهرستان، به خوبی ادا نماید.

کد خبر: 896630

وب گردی

وب گردی