تصمیمات درباره تیم داوری فینال سنگین‌وزن کشتی پهلوانی اعلام شد

تصمیمات اتخاذ شده درباره تیم داوری رقابت فینال سنگین‌وزن مسابقات کشتی پهلوانی قهرمانی کشور اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون کشتی، پیرو صورت جلسه کمیته ویژه بررسی عملکرد داوری در فینال مسابقه سنگین وزن کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در مشهد تصمیمات خود را در مورد تیم داوری این مسابقه اعلام کرد که این تصمیمات به شرح زیر است:

1- "داور وسط" با استناد به بندهای یک و دو از صورتجلسه مذکور، از یک نوبت اعزام به مسابقات بین‌المللی و یک نوبت قضاوت در مسابقه داخلی - بین‌المللی محروم می‌شود.
2- "رئیس تشک" مسابقه مورد نظر، با استناد به بندهای چهارم و پنجم از صورتجلسه یاد شده، از دو نوبت اعزام به مسابقات بین‌المللی و دو نوبت قضاوت در مسابقات داخلی – بین‌المللی محروم می‌شود.
3- "سرپرست فنی" مسابقات با استناد به بند ششم از صورتجلسه یاد شده، از دو نوبت اعزام به مسابقات بین‌المللی و همچنین شش ماه حضور در جایگاه سرپرست فنی مسابقات، در کلیه رقابت‌های داخلی – ملی و داخلی – بین‌المللی محروم می‌شود.
4- "رئیس کمیسیون داوران" (محمد ابراهیم امامی) با استناد به بندهای هفتم و هشتم از صورتجلسه مذکور و بدلیل اهمال در اجرای بند 3 – 1 از صورتجلسه کمیسیون داوران مورخ 21/12/1395 و نیز عدم پیگیری امور محوله بعنوان مسئول امور داوری کشتی پهلوانی کشور، از جایگاه رئیس کمیسیون داوری، به جایگاه سرپرستی کمیسیون مذکور تا زمان برگزاری انتخابات کمیسیون داوران فدراسیون کشتی کشور، در اسفندماه سال جاری، تنزل می‌یابد.

موارد فوق الذکر از زمان ابلاغ، لازم الاجراء خواهد بود.

602

کد خبر: 896691

وب گردی

وب گردی