اسماعیل حلالی: رویانیان می خواست فامیل بازی کند/ علیپور خوب است اما طارمی کم نظیر است

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: تمدید قرارداد با برانکو اولویت هواداران این تیم بود و گرشاسبی نیز به خوبی این خواسته را برآورده کرد.

اسماعیال حلالی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با تمدید قرارداد با برانکو گفت: برانکو توانایی های خود را به بهترین نحو ممکن نشان داده است و تمدید قرارداد با او اولویت هواردان بود و گرشاسبی نیز به خوبی این خواسته را برآورده کرد.

وی ادامه داد: برانکو شناخت خوبی را از پرسپولیس و فوتبال ایران به دست آورده و از نظر فنی شرایط ایده آلی را برای پرسپولیس به وجود آورده است.

حلالی در رابطه با مهدی طارمی و نحوه رفتن او که خشم گروهی از هوادران این تیم را هم نیز در پی داشت و آیا نحوه رفتن او از پرسپولیس را صحیح می داند یا خیر نیز تشریح کرد: ساختار باشگاه باید درست شود اگر بتوانیم به خوبی در رده های پایه کار کنیم و بازیکن تولید کنیم دیگر نگرانی بابت رفتن طارمی و امسال او برای هواداران به وجود نمی آید.

مهاجم اسبق پرسپولیس ادامه داد: مگر طارمی سه سال پیش بازیکن شناخته شده ای بود، او نیز به عنوان یک بازیکن گمنام به پرسپولیس آمد و رشد کرد؛ در زمان مدیریت رویانیان مسئولیت تیم پرسپولیس را بر عهده داشتم و تلاش فراوانی شد تا بازیکنان مستعد را جذب کنیم و به تیم اصلی تزریق کنیم اما مسئولین وقت باشگاه می خواستند تیم ب حیاط خلوت آن ها باشد و دوستان و اقوام خود را به آن تیم بیاورند و زمانی که با مخالفت من روبرو شدند و متوجه شدند نمی توانند اهداف خود را اجرا کنند تیم ب را به طور کلی منحل کردند.

وی ترانفسر شدن بازیکنان را امری عادی در دنیا دانست و افزود: چه ایرادی دارد که از بازیکنی مانند طارمی سود قابل ملاحظه ای به دست بیاوریم اما همانگونه که گفتم همه این ها منوط به این است که بتوانیم جایگزین مناسبی را برای او پیدا کنیم.

حلالی در رابطه با اینکه اکنون هم با وجود علیپور به نظر می رسد جای خالی طارمی پر شده باشد نیز خاطرنشان کرد: علیپور مهاجم بسیار خوب و توانمندی است اما توانایی های طارمی را ندارد، او با وجود اینکه در خارج از زمین حواشی زیادی داشت اما در زمین به واسطه سبک بازی و هوش سرشاری که دارد به خوبی خود را در موقعیت گل قرار می دهد و در این زمینه منحصر بفرد است.

مهاجم اسبق پرسپولیس این تیم را بی رقیب دانست و افزود: با توجه به ثبات فنی و مدیریتی خوبی که در پرسپولیس به وجود آمده و با توجه به شناخت مناسب برانکو از بازیکنان ، پرسپولیس بی رقیب ترین تیم لیگ برتر است و امسال هم به به راحتی و چند هفته پیش از پایان مسابقات قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

606

کد خبر: 896704

وب گردی

وب گردی