مطالبات جوانان به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است

یک عضو حزب مردم‌سالاری معتقد است که مطالبات نسل جوان به خوبی توسط مسئولان مورد توجه قرار نگرفته است.

به گزارش ایسکانیوز، داریوش قنبری با تاکید بر اینکه ریشه مشکلات فعلی کشور فاصله مسئولان با نسل جوان است، گفت: متاسفانه بسیاری از مسئولان ما از مردم و خواسته‌های جوانان فاصله گرفته‌اند و درک درستی از آنها ندارند.

وی ادامه داد: یک حکومت انقلابی باید مطالبات را درک کرده و در جهت تحقق آنها عمل کند و مطالبات مردم در عرصه‌های مختلف بخصوص سبک زندگی خاص جوانان فعلی باید مورد توجه قرار گیرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین تصریح کرد: نسل جوان به دنبال این است که اجازه داشته باشد با توجه به توقعات خود در جامعه فعالیت کند و مسئولان باید بدانند که نسل جوان فعلی با نسل جوان 40 سال پیش تفاوت بسیار کرده که باید با توجه به این تغییرات برای آنها تصمیم گرفت.

قنبری خاطرنشان کرد: باید پذیرفت که مطالبات جوانان به خوبی مورد توجه مسئولان قرار نگرفته و سبک زندگی آنها باید در کنار مطالبات اقتصادی مورد توجه باشد که شامل خواسته‌های فراوانی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است.

این عضو حزب مردم‌سالاری یادآور شد: حکومت و دولت موفق آن است که بتواند متناسب با خواسته‌های مردم و نسل جوان خود تغییراتی ایجاد کند و کشور ما که جزو کشورهای پیشگام در عرصه دموکراسی‌خواهی در منطقه است باید علاوه بر توجه به رای مردم، به حاکمیت و خواسته‌هایشان نیز توجه داشته باشد.

304

کد خبر: 896707

وب گردی

وب گردی