ایران درباره موضوعات دیگر با امریکا مذاکره نخواهد کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم دامغان گفت: ایران درباره موضوعات دیگر با آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، ابوالفضل حسن بیگی در شورای اداری استان اظهار کرد: جمهوری اسلامی نه تنها مذاکره مجدد درخصوص برجام که تحت هیچ شرایطی درباره موضوعات دیگر نیز با آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ ادامه داد: آمریکایی‌ها اگر امروز از برجام کنار بروند ایران ضرر نخواهد کرد بلکه این ترامپ و آمریکاست که ضرر می کنند.

نماینده دامغان همه وعده‌های آمریکا را دروغ خواند و تصریح کرد: آمریکایی‌ها نامطمئن و وعده شکن هستند آنها هرگز قابل اعتماد نبوده و نیستند.

وی با بیان اینکه امروز طرفداران مذاکره با آمریکا همه پشیمان هستند ادامه داد: امروز سخن مقام معظم رهبری، دولت و مسئولین نظام همین است از همین رو به آمریکا نه می گوییم.

حسن بیگی تصریح کرد: در بحث تعلیق تحریم‌ها نیز این آمریکا است که ضرر می کند آنها تصورشان این است که با تعلیق و افزایش قیمت دلار، ایران ضرر کند اما ایران به بلوغ کامل رسیده و قطعا از این شرایط سود می برد و آنکه ضرر می کند آمریکاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه به مطالبات مردم تاکید کرد و افزود: نباید به گونه ای رفتار شود که دولت و قوا را تضعیف کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در این چهار دهه کشور رشد زیادی کرده اضافه کرد: اگرچه در این چهل سال با همه اقدامات و پیشرفت ها؛ ضررهایی را هم متحمل شدیم. در گذشته با 35 میلیون نفر جمعیت و تولید 6 میلیون بشکه نفت در روز و برداشت سه برابری از مخازن مشترک درآمدهای نفتی بالایی داشتیم اما امروز با 81 میلیون جمعیت، دو میلیون بشکه تولید داریم.

304

کد خبر: 896712

وب گردی

وب گردی