مسخره کردن و چوب لای چرخ گذاشتن، مراحل اولیه حضور در فوتبال ماست!/ 28 سال پیش فهمیدم شفر مربی کاربلدی است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: رفت و برگشت شهباززاده به استقلال باعث شد از آمادگی جسمانی دور شود و کم کم نیمکت‌نشین شود.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد اینکه کسی فکرش را نمی‌کرد وینفرد شفر، سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال در ایران نتیجه بگیرد، اظهار داشت: من 28 سال پیش شفر را در آلمان دیدم. با تیم ملی به سرمربیگری علی پروین به این کشور سفر کردیم و شفر برای ما کلاس توجیهی گذاشت. او در آن زمان سرمربی کارلسروهه بود و من همانجا متوجه شدم با چه مربی با دانشی روبرو هستیم. پس از آن به پکن رفتیم و قهرمان مسابقات آسیایی شدیم.

وی ادامه داد: شفر توانایی بالایی دارد و زمانی هم که به ایران آمد، روزمه خوبی داشت. به هر حال وقتی تازه به ایران می‌آید، ابتدا او را مسخره می‌کنند، سپس آرام آرام چوب لای چرخش می‌گذارند و زمانی که موفق شد به او ایمان می‌آورند. من از ابتدا هم به شفر ایمان داشتم و می‌دانستم مربی کاربلدی است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص مشکل گلزنی این تیم گفت: گلزنی یک امر ذاتی است اما در باشگاه استقلال شرایط کمی هم فرق می‌کند. اگر بازیکن در 2 هفته ابتدایی حضورش در استقلال نتواند خود را در ترکیب جا بیندازد، ادامه کار برایش دشوار می‌شود چون مسائلی مانند استرس، فشار هواداران و جو استادیوم روی عملکردش تأثیر منفی می‌گذارد.

ورمزیار با اشاره به نیمکت‌نشینی سجاد شهباززاده تصریح کرد: شاید رفت و برگشت شهباززاده به استقلال باعث شد از آمادگی جسمانی دور شود. همین موضوع استرس زیادی به او وارد کرد و کم کم هم نیمکت‌نشین شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال توانایی رسیدن به پرسپولیس در صدر جدول را دارد یا خیر، گفت: روی کاغذ هر اتفاقی محتمل است. اگر استقلال در ادامه بتواند از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند و پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد، هیچ چیزی غیر ممکن نیست.

604

کد خبر: 896735

وب گردی

وب گردی