نادر طالب زاده مهمان مجله ظهرگاهی می شود

نادر طالب زاده مستند ساز و فعال فرهنگی امروز میزبان مجله ظهرگاهی شبکه چهار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، برنامه «مهمانخانه» شبکه چهار سیما امروز به بهانه تجلیل از نادر طالب زاده در سازمان هنری «اوج»، میزبان این مستندساز، مجری، کارگردان، تهیه‌کننده، برنامه‌ساز، فعال رسانه‌ای، مدیر فرهنگی و کارشناس مسائل بین‌المللی می شود.

امیرحسین مدرس در برنامه امروز، علاوه بر گفتگو با نادر طالب زاده، میزبان محسن برمهانی مستند ساز و فعال عرصه بین املل رسانه نیز خواهد بود و با وی در خصوص فعالیت های فرهنگی طالب زاده و تجلیل از وی به گفتگو می پردازد.

در ششمین آئین «اوج هنر» پاسداشت هنرمندان انقلاب اسلامی،که 4 دی ماه برگزار شد از چهار دهه مجاهدت و تلاش نادر طالب زاده در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه تجلیل شد. در این مراسم که در پوستر سازمان اوج از آن با عنوان تجلیل از آقای نادر یاد شده بود، مهمانانی چون بیژن نوباوه، محمدرضا هنرمند، رضا برجی، نصرالله پژمان‌فر، گلعلی بابایی، علیرضا قزوه، محسن مومنی‌شریف، محمد حمزه‌زاده، مسعود شجاعی طباطبایی، یوسفعلی میرشکاک، مسعود ده نمکی و ... حضور داشتند.

بخش هایی از این مراسم در قالب گزارش در برنامه امروز«مهمانخانه» پخش می شود.

در بخش دوم از این مجله ظهرگاهی دکتر مهدی مسلمی فر روانشناس، با مخاطبان در خصوص شخصیت شناسی به گفتگو می پردازد.

«مهمانخانه» با رویکرد سبک زندگی ایرانی، اسلامی به تهیه کنندگی سید محمدرضا ضرغامی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14:30 تا ساعت 16 به روی آنتن شبکه چهار سیما رود.

503

کد خبر: 896736

وب گردی

وب گردی