دافوس تلفیقی از تجارب 8 سال دفاع مقدس و گذشته ارتش ایران است

فرمانده دافوس ارتش گفت: در دانشگاه دافوس تجارب 8 سال دفاع مقدس و تجارب دیرین ارتش ایران برای دانشجویان تدریس می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرتیپ دوم حسین ولی‌وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا در دیدار وابستگان نظامی 25 کشور جهان که صبح امروز یکشنبه 24 دی‌ماه، اظهار کرد: ما به عنوان نیروهای مسلح اهداف مشترکی را در رابطه با استقلال ملت خود داریم.

وی افزود: نظامی‌ها در دنیا اهداف مشترکی را در راستای استقلال و آزادی کشورهای خود دنبال می‌کنند و در این مسیر تا حد جانفشانی نیز تلاش می‌کنند.

ولی‌وند ادامه داد: کشور ما در این راستا، 8 سال سابقه دفاع جانانه در برابر متجاوزان را داشته است که در این دانشگاه برآیند و تلفیقی از تجارب 8 سال دفاع مقدس و همچنین تجارب دیرین ارتش ایران به دانشجویان تدریس می‌شود.

فرمانده دافوس ارتش گفت: از همه شما عزیزان می‌خواهم که با نگاه موشکافانه که ویژگی وابستگان نظامی است به این دانشگاه نگاه کنید و آماده شنیدن پیشنهادات سازنده‌تان هستیم.

وی در پایان با اعلام آمادگی برای پذیرش دانشجو در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا گفت: در حال حاضر از کشورهای دوست و هم‌پیمان همچون پاکستان، هندوستان، عمان و سوریه دانشجو داریم.

ولی‌وند خاطرنشان کرد: به تک تک کشورهایی که خواستار اعزام دانشجو به ایران هستند، اعلام می‌کنم که ما پذیرای آنان خواهیم بود.

304

کد خبر: 896746

وب گردی

وب گردی