از 4 بازیکن خارجی در تور استقلال تا میهمانان ویژه در مشهد

شفر به دستیار ایرانی خود دستور داده تا در مورد تیم مصاحبه ای انجام ندهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، وینفرد شفر به دستیاران ایرانی خود اعلام کرده است که به هیچ وجه قبل و بعد از بازی مصاحبه ای انجام ندهند.بیژن طاهری در این خصوص به ایسکانیوز گفت: قراربر این شد تا تنها شفر پیش از هر بازی در کنفرانس یا در تمرین صحبت کند.

فیلم 4 بازیکن خارجی به استقلالی ها رسید

فیلم بازی 4 بازیکن خارجی به باشگاه استقلال رسیده تا اعضای کمیته فنی به همراه افتخاری پس از مشاهده عملکرد بازیکنان خارجی نظرنهایی شان را اعلام کنند.استقلال که در این فصل بدترین خط حمله را داشته در صدد است تا با جذب مهاجم خارجی مشکل گلزنی را حل کند.

در این میان نام 4 بازیکن خارجی به باشگاه استقلال رسیده و هنوز تصمیم نهایی در مورد این نفرات گرفته نشده است. با توجه به خروج نام مگویان از لیست بازیکنان استقلال به سراغ مهاجم اروپایی و آفریقایی رفته است و ظرف دو روز دیگر تکلیف مشخص خواهد شد.

بیانی و فنونی زاده میهمان ویژه استقلال در مشهد

مسوولان باشگاه استقلال به همت اعضای کمیته پیشکسوتان پیش از هربازی در ورزشگاه آزادی از دو بازیکن قدیمی تجلیل می کنند.در همین راستا قرار است تا دو پیشکسوت استقلال همراه تیم به مشهد بروند تا از نزدیک شاهد عملکرد شاگردان شفر در بازی با پدیده باشند.

شاهین بیانی و مهدی فنونی زاده دو نفری هستند که با تیم به مشهد خواهند رفت و هزینه تمام این سفر به عهده باشگاه استقلال خواهد بود.

شرط سجاد برای جدایی از استقلال

سجاد شهباززاده که می داند راهی جز جدایی از استقلال ندارد شرایط برای این تیم را سخت کرده است. او که با این تیم قرارداد دارد می خواهد با دریافت کامل حق و حقوقش از استقلال جدا شود تا ضرر مالی نکند. شفر اعتقادی به این بازیکن ندارد و به همین خاطر او به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

شهباززاده با ذوب آهن به توافق کامل رسیده است اما او تنها هدفش دریافت پول از استقلال است.

600

کد خبر: 896747

وب گردی

وب گردی