جباری: استقلال مقابل سایپا بیمار بود/ شفر می توانست  تعویض های بهتری داشته باشد / در جریان پیشنهاد 700 هزاریورویی شفر نیستم

عضو کیته فنی استقلال گفت: در جریان پیشنهاد 700 هزار یورویی شفر به باشگاه استقلال نیستم و من در بحث فنی به تیم کمک می کنم.

علی جباری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: استقلال در بازی با سایپا عملکرد مناسبی نداشت و اگر بازیکنان همانند هفته گذشته به میدان می رفتند می توانستیم سه امتیاز را بدست آوریم .معتقدم که استقلال بیمار بود و بازیکنان از شادابی هفته های اخیر برخوردار نبودند.

وی افزود: در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست و با این عملکردی که بازیکنان و شفر داشته می توانیبم امیدوار باشیم که به صدر جدول برسیم.دست از تلاش برنمی داریم و برای رقابت با پرسپولیس در صدرجدول می جنگیم.

جباری ادامه داد: شفر در بازی با سایپا می توانست تعویض های بهتری داشته باشد و از ارنج بهتری در زمین استفاده می کرد اما این اتفاق رخ نداد و سه امتیاز را از دست دادیم.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در جریان پیشنهاد 700 هزار یورویی شفر به باشگاه استقلال نیستم و من در بحث فنی به تیم کمک می کنم و زمان هایی که لازم باشد نکات را گوشزد خواهم کرد.

600

کد خبر: 896777

وب گردی

وب گردی