علت کسر مبالغی از وام ازدواج در بعضی بانک‌ها چیست؟

تعدادی از نمایندگان در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کردند که علت عدم پرداخت وام ازدواج به صورت کامل و کسر مبالغی تحت عناوین مختلف در برخی بانک‌ها به ویژه بانک صادرات چیست.

به گزارش ایسکانیوز، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (24 دی 96) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که متأسفانه وضعیت مدیریت هلال احمر در کشور مناسب نیست.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر اقتصاد لزوم تسریع در رسیدگی به وضعیت کاری و معیشتی کارکنان شرکت‌های دولتی که به بخش خصوصی واگذار می‌شوند را متذکر شدند.

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و اکبر رنجبرزاده نمایندگان ارومیه، تهران و اسدآباد در تذکری به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خارجه و نفت خواستار تسریع در اقدامات اجرایی برای نجات ملوانان نفتکش ایرانی و بررسی و اعلام دقیق چگونگی حادثه مزبور شدند.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر صنعت لزوم حفظ ثبات در بازار خودرو و جلوگیری از افزایش بی‌ضابطه قیمت خودرو در روزهای اخیر را متذکر شد.

نادر قاضی‌پور، سلیمی، سید محمد جواد ابطحی، روح‌الله حضرت پور، جهانبخش محبی‌نیا، محمد حسین فرهنگی، اکبر رنجبرزاده در تذکری به رئیس جمهور و وزرای کشاورزی و صنعت خواستار جلوگیری از واردات بیش از حد شکر خام و مازاد بر نیاز کشور در زمان برداشت محصول شکر از چغندر قند شدند.

عباس علی پوربافرانی، سید جواد ساداتی‌نژاد و سید ابوالفضل موسوی نمایندگان نائین، کاشان و یزد در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کردند که علت عدم پرداخت وام ازدواج به صورت کامل و کسر مبالغی تحت عناوین مختلف در برخی بانک‌ها به ویژه بانک صادرات چیست.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد که چرا شرکت نفت توتال 6 ماه کشور را معطل کرده است. آقای وزیر شما در مقابل از بین رفتن بیت‌المال چه پاسخی دارید؟

منصور مرادی نماینده مردم مریوان به وزیر کشور ضعف مدیریتی در سازماندهی شوراهای شهر و روستا توسط دستگاه‌های اجرایی و عدم تعیین شهرداران بعضی از شهرستان‌های کشور را متذکر شد.

ولی‌الله نانواکناری، قاسم احمدی لاشکی، ابوالفضل حسن‌بیگی، محمود شکری، سید علی ادیانی و عبدالله رزیان نمایندگان بابلسر، نوشهر، دامغان، تالش و قائمشهر در تذکری به وزیر آموزش و پرورش اعلام کردند که چرا نام بندر نوشهر و فریدون‌کنار را از کتاب مطالعات اجتماعی الس پنجم ابتدایی حذف کرده‌اید.

304

کد خبر: 896794

وب گردی

وب گردی