نقش دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر در ارائه خدمات آموزشی پررنگ‎تر می‎شود

مدیر برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر، از برنامه‎ریزی برای گسترش دامنه فعالیت‎های این واحد دانشگاهی به منظور برگزاری دوره‎های آزاد و حرفه‎ای در مسیر افزایش کارایی کارکنان سازمانها خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد شوشتر، دکتر محمدرضا عنایت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با نزدیک به 30 سال تجربه و با امکاناتی که در چهار دانشکده خود دارد، می‎تواند بر اساس نیاز، دوره‎های آموزشی آزاد و حرفه‎ای (کوتاه‎مدت و بلند‎مدت) مختلف و موثری را برگزار کند و در این بخش، کارکنان سازمانها جامعه هدف اصلی به شمار می‎روند.

دکتر عنایت ادامه داد: معاونت پژوهش و فناوری و مدیریت برنامه ریزی دانشگاه با برخی شرکت‎های تابعه ارتباط مناسبی برقرار کرده تا با معرفی ظرفیت‎های دانشگاه، امکان بهره‎مندی بیشتر کارکنان ادارات و سازمانها از خدمات آموزشی فراهم شود و به این منظور، بعضا تفاهم‌نامه‎هایی هم امضا و دوره‎های آموزشی مرتبط آغاز شده است.

عنایت با اشاره به برگزاری دوره های کوتاه مدت در راستای طرح های درآمدزایی غیرشهریه‌ ای اظهار کرد: تا کنون دوره های آموزشی کوتاه مدت کلیات اطفاء حریق و راههای پیشگیری، ایمنی و بهداشت محیط کار، ایمنی با رویکرد حقوقی و نقشه خوانی الکتریکی در بخش انتقال از جمله دوره هایی است که در واحد برگزار شده است که برای اولین بار در واحد از طریق برگزاری این دوره ها توانستیم درآمد زایی و تولید ثروت نمائیم.

وی پررنگ شدن فعالیت دانشگاه در ارائه آموزش‎های ضمن خدمت و حرفه‎ای را از موضوعات مورد تاکید دکتر پورمحمدی ریاست دانشگاه و دکتر عمانی معاون پژوهش و فناوری واحد عنوان و از تلاش‎های آنها قدردانی کرد.

کد خبر: 896814

وب گردی

وب گردی