پیوس: طارمی اشتباه بچگانه ای کرد/ نیمکت پرسپولیس ضعیف است/ امیدوارم استقلال نایب قهرمان لیگ شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: مهدی طارمی با اشتباه بچگانه اش آینده فوتبالی خود را به خطر انداخت.

فرشاد پیوس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: پرسپولیس از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد و نکات فنی به خوبی در این تیم رعایت و در زمین توسط بازیکنان اجرا می شود.تمام بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند و به دور از حاشیه کارشان را دنبال می کنند.

وی افزود: بدون شک پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ خواهد بود و باید تمرکز برانکو و بازیکنان روی مسابقات آسیایی باشد تا بهترین نتیجه را بگیریم.البته بعد از جدایی طارمی نیمکت پرسپولیس ضعیف شده و همین موضوع کارمان را در آسیا سخت خواهد کرد.چون در پست این بازیکن تنها دو بازیکن ثابت داریم که در ترکیب قرار می گیرند.

پیوس ادامه داد: مهدی طارمی نباید از پرسپولیس جدا می شد و او در گرفتن این تصمیم عجله کرد. او می توانست با حضور در پرسپولیس و درخشش در بازی های تیم ملی به اروپا برسد. اما این بازیکن با اشتباه بچگانه ای که کرد آینده فوتبالی خود را به خطر انداخت.به نظرم او مشاوران خوبی در اطراف خود ندارد.

مهاجم اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: استقلال رفته رفته بهتر می شود و از زمان حضور شفر این تیم نتایج مناسبی گرفته و همچنین بازیکنان خوبی به این تیم ملحق شده اند.در کل اگر پرسپولیس و استقلال بهترین نتیجه را بگیرند فوتبال هم پیشرفت خواهد کرد و امیدوارم استقلال در پایان فصل نایب قهرمان شود.

وی در پایان اظهار داشت: روز گذشته اکران خصوصی فیلم مستند زندگی من رسما روی پرده سینما رفت و استقبال خوبی از سوی هنرمندان و ورزشکاران از این فیلم شد و همچنین هواداران پرسپولیس هم من را مورد حمایت خودشان قراردادند.

600

کد خبر: 896819

وب گردی

وب گردی