آغاز اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان تهرانی از هفته آینده

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران گفت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان تهرانی به مقصد مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش تهران اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزان تهرانی به مقصد مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور از هفته آینده آغاز می‌شود و دانش‌آموزان در 11 مرحله به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی افزود: همایش «تفکر و سبک زندگی» برای 500 معلم درس تفکر و سبک زنگی شهر تهران فردا در محل تالار فرهنگ برگزار می‌شود و آموزش‌های لازم توسط اساتید به معلمان ارائه خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه دبیرخانه کشوری پرسش مهر در شهر تهران است، گفت:‌ آثار حوزه‌های مختلف جمع‌آوری شده است و به زودی داوری آنها آغاز می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش تهران با اشاره برنامه‌های این معاونت برای دهه فجر انقلاب اسلامی بیان داشت: نواختن گلبانگ انقلاب اسلامی در یکی از مدارس شاهد تهران، حضور 5000 دانش‌‌آموز در مرقد امام راحل(ره) برای تجدید بیعت با ایشان و حضور 1000 دانش‌آموز در محل جلوس امام خمینی(ره) در بهشت زهرا(س)، بخشی از برنامه‌های این معاونت برای دهه فجر انقلاب اسلامی است.
706

کد خبر: 896833

وب گردی

وب گردی