تلاش بانکها برای تصاحب خانه کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی

نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی از فشارهای غیرقانونی بانکها بر کشاورزان آسیب دیده از خشکسالی خبر داد و گفت: می خواهند خانه کشاورزان را از آنها بگیرند.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم بافق و مهریز در مجلس، در پایان جلسه علنی امروز با ارائه اخطار قانون اساسی و تذکر شفاهی اظهارداشت: در برنامه ششم توسعه، مصوب کردیم که مهلت بازپرداخت وام کشاورزان ۳ سال تمدید شود و جریمه های آنها نیز بخشیده شود.

وی ادامه داد: این مسئله را هم از سر تفریح و خوشی تصویب نکردیم. این به خاطر خشکسالی های مکرر و مشکلاتی بود که برای کشاورزان ایجاد شده است. اما در همین شرایط سخت دارند به کشاورزان فشار می آورند تا وامشان را پس بگیرند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه متوسط بارندگی در حوزه انتخابیه من امسال ۱.۶ میلیمتر بوده است، اظهارداشت: دارند خانه کشاورزان را از آنها می گیرند و برخی هایشان می خواهند کلیه شان را بفروشند و برخی هم فرار کرده اند.

صباغیان گفت: چندین بار به رئیس جمهور تذکر داده ایم، حالا که رئیس جمهور برایش صرف نمی کند که این مسائل را پیگیری کند، حداقل استاندار محترم پیگیر باشد! مشکلات مردم را به چه کسی باید بگوییم!؟

304

کد خبر: 896848

وب گردی

وب گردی