نشست تخصصی مدیریت منابع آب و تصفیه پساب‌های شهری و صنعتی برگزار می‌شود

نشست تخصصی مدیریت منابع آب و تصفیه پساب‌های شهری و صنعتی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 10 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تک دیلTECH DEAL ) ) یک رویداد راهکار محور است که در حوزه‌های هدف، پس از بررسی چالش‌های مربوطه، جدیدترین راهکارهای عملیاتی موفق را ارائه می‌دهد و بستری برای معرفی، مذاکره و عقد قرارداد بازاریابی و تجاری سازی ایجاد می‌کند.
سومین رویداد از سلسله رویدادهای Tech Deal با موضوع مدیریت منابع آب و تصفیه پساب‌های صنعتی و شهری، با حمایت مرکز فن بازار ملی ایران که در پارک فناوری پردیس معاونت علمی فعال است برگزار می‌شود.
این رویداد توسط شرکت توسعه ارتباطات بازار شریف سه شنبه دهم بهمن ماه سال جاری در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد شد.
هدف از برگزاری سومین رویداد از سلسله رویدادهای Tech Deal بررسی و تبادل نظر چالش‌های صنایع در حوزه مدیریت، منابع آب و تصفیه پساب‌های صنعتی و شهری، ارائه راهکارهای عملیاتی موفق، نقد و بررسی راهکارها، ایجاد بستر ارتباط مشتریان و فناوران، ارائه تسهیلات تشویقی عقد قرارداد است.
سرفصل‌های این رویداد که با موضوع مدیریت منابع آب و تصفیه پساب‌های صنعتی و شهری برگزار می‌شود، نشست بررسی چالش‌های مدیریت منابع آب و تصفیه پساب‌های شهری و صنعتی با حضور نمایندگان شهرک‌های صنعتی، سازمان محیط‌زیست و صنایع مشتری است. در این رویداد پنل ارائه راهکار و نقد و بررسی؛ پنل نمایشگاه؛ جلسات B2B مذاکره و عقد تفاهم‌نامه و قرارداد نیز برگزار خواهد شد.
در این رویداد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز فن بازار ملی ایران، شورای عالی امنیت ملی، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت کشور، وزارت نیرو، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران، کلیه شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور، سازمان‌های منطقه‌ای آب و فاضلاب، سازمان حفاظت از محیط زیست، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، شرکت‌های بهره‌برداری نیروگاه‌ها، شرکت‌های آب و فاضلاب استانی، شرکت‌های صنایع غذایی، مجتمع‌های پتروشیمی، مجتمع‌های پالایشگاهی، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، انجم‌های صنفی تخصصی و نیز کلیه شرکت‌های واجد شرایط ارائه‌دهنده راهکار در حوزه تصفیه پساب‌های صنعتی و شهری در این رویداد حضور خواهند داشت.

202

کد خبر: 896881

وب گردی

وب گردی