افق روشن دانشجویان کشور در حوزه سلول های بنیادی

مدیر آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی، برگزاری نخستین المپیاد دانشجویی سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت را قدمی دانست که با استمرار تلاش، دانشجویان کشورمان بتواند به افق‌های جهانی دست یابد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، احسان عارفیان مدیر آموزش، پژوهش و توسعه منابع انسانی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی، برگزاری نخستین المپیاد دانشجویی سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت در سال تحصیلی 97 را اقدامی ارزشمند در جهت تحول آموزش عالی در حوزه سلول‌های بنیادی بر شمرد.
وی با اشاره به اهمیت علوم نوین و فناوری‌های همگرا در عصر حاضر گفت: المپیاد دانشجویی سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت تنها المپیاد بین‌رشته‌ای کشور است که به پیشنهاد ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و به همت سازمان سنجش آموزش کشور برای اولین بار در سال تحصیلی 97 برگزار خواهد شد.
عارفیان توضیح داد: برگزیدگان مرحله اول 24 رشته المپیادهای دانشجویی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند در مرحله نهایی المپیادهای دانشجویی، در نخستین المپیاد سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت شرکت کنند.
مدیر آموزش و پژوهش و توسعه منابع انسانی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی بیان کرد: برگزاری این المپیاد در سطح کشور منجر به شناسایی دانشجویان علاقه‌مند و مستعد خواهد شد که در این صورت می‌توان حمایت و هدایت لازم را از آنان به عمل آورد.
وی در پایان بیانات خود ابراز امیدواری کرد: این المپیاد به ارائه ایده‌های دانشجویی فناورانه در حوزه سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی منجر شود و با استمرار تلاش‌های دانشجویان کشور عزیزمان بتواند به افق‌های جهانی دست یابد.
نخستین المپیاد دانشجویی سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت در سال تحصیلی 97-1396 با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور در سطح کشور برگزار خواهد شد.
داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به دفترچه آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 97-1396 مراجعه کنند.

202

کد خبر: 896890

وب گردی

وب گردی