مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی بانوان برگزار می‌شود

مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی بانوان رده سنی بزرگسالان 11 تا 13 بهمن ماه به میزبانی هیات خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فدراسیون قایقرانی، هیات قایقرانی استان خراسان رضوی در استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهدمقدس میزبان یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی بانوان در رده سنی بزرگسالان است.

این مسابقات طبق قوانین فدراسیون جهانی قایقرانی و قوانین داخلی فدراسیون قایقرانی برگزار خواهد شد. هر تیم می‌تواند با حضور 8 قایقران و یک مربی که سرپرستی تیم را نیز بر عهده داشته باشد در مسابقات شرکت کند.

حداقل سن شرکت کنندگان در این رقابت‌ها 18 سال از سوی کمیته کانوپولو اعلام شده است. هیات‌های قایقرانی تا 7 بهمن ماه مهلت دارند اعلام آمادگی و اسامی ورزشکاران خود را به فدراسیون اعلام کنند.

* آغاز اردوی تیم ملی روئینگ مردان از امروز

دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ مردان با حضور 6 پاروزن به منظور حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی از امروز 23 دی ماه در قالب سیزدهمین مرحله اردوی آمادگی برگزار می شود. این اردو تا 14 بهمن ماه در دریاچه آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.

طاهر کبوتری مربی و قاسم بختیاریان مدیر اجرایی تیم ملی در این اردو هستند. محسن شادی و عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، سیاوش سعیدی از تهران و سیدمجتبی شجاعی، بهمن نصیری و مسعود محمدی از زنجان نفرات دعوت شده به اردو هستند.

601

کد خبر: 896905

وب گردی

وب گردی