مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر قزوین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین با اشاره به طرح‌های اقتصاد دانش‌بنیان از تامین منابع مالی پایدار برای حل مشکل کارکنان نیمه‌وقت واحد تاکستان خبر داد‌.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر مرتضی موسی‌خانی گفت: با اتحاد، همدلی و برنامه‌ریزی دقیق و اصولی در جهت استفاده مطلوب و بهینه از منابع انسانی و تلاش در ایجاد منابع جدید و پایدار درآمد می‌توان چالش‌های مالی پیش رو را مدیریت کرد.

وی با اشاره به دیدار با استاندار قزوین از حمایت‌ها‌ی استاندار، معاونان استانداری و مدیران‌کل و شورای شهر و شهردار قزوین از فعالیت‌های دانشگاه در زمینه پروژه‌های سرمایه‌گذاری قدردانی و ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد افتتاح برخی از این پروژه‌ها باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در گفت و گو با خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تاکیدات ریاست دانشگاه و ریاست هیات امنا مبنی بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: اقدامات بسیار مناسبی در جهت توسعه این شرکت‌ها و تجاری‌سازی تولیدات آنها صورت گرفته است.

موسی‌خانی ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوانیم نسبت به حفظ سرمایه‌های اصلی دانشگاه یعنی اساتید گرانقدر و پرسنل خدوم و زحمت‌کش دانشگاه اقدام کنیم.

کد خبر: 896912

وب گردی

وب گردی