کوتاه آمدن مسئولان در قبال خواسته‌های آمریکا، خیانت به منافع مردم است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه آمریکا به دنبال کسب منافع بیشتر از برجام است، گفت: مسئولان پاسخ دندان‌شکنی به ترامپ دهند.

به گزارش ایسکانیوز جعفر ورزنده، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در قبال مشروط کردن ادامه برجام، اظهار کرد: ملت ایران در تمام عرصه‌های بین‌المللی اصل تعامل و صلح را در پیش گرفته و این نشان دهنده این است که این کشور در حوزه بین‌المللی چهره محبوبی را پیدا کرده است.

وی ادامه داد: طبق فرموده مقام معظم رهبری؛ هر ملت و دولتی به آمریکا اعتماد کند ضرر خواهد کرد چراکه آمریکا به ملت‌های دیگر به چشم ابزار نگاه می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزود: آمریکا سیری‌ناپذیر است و این روندی که رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص بازخوانی مجدد برجام در پیش گرفته، برای این است که با این روند به دنبال کسب منفعت‌های دیگر است.

وی بیان داشت: برخی از مسئولان خیلی به آمریکا اعتماد دارند و این نرمش آنها باعث شده که طمع ایالات متحده نسبت به منافع ملی کشور ایران بیشتر شود که اصلاح این دیدگاه باید مورد توجه قرار گیرد.

ورزنده با بیان اینکه نمی‌شود هر رئیس‌جمهوری از آمریکا با بازخوانی برجام دنبال منافع بیشتر باشد، گفت: کوتاه آمدن مسئولان در قبال خواسته‌های آمریکا، خیانت به منافع مردم و کشور است.

وی با اشاره به آمریکا نماد بداخلاقی و بدعهدی در دنیاست، تأکید کرد: مطمئن باشید آمریکا راه‌های نفوذ بیشتری را در برجام دیده است که به دنبال بازخوانی مجدد برجام است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت و گو با فارس با اشاره به اینکه نفوذ دشمن در برجام همچنان ادامه دارد و این موضوع نشان از طمع بیشتر آمریکا دارد، تاکید کرد: مردم بارها در عرصه حضور پیدا می‌کنند و شعار «مرگ بر آمریکا» سرمی‌دهند که این مهم نشان از پشتوانه قوی دیپلماسی کشور دارد زیرا به مسئولان یادآوری می‌کنند با این پشتوانه جلو بروید.

وی با اشاره به فرموده امام(ره) مبنی بر اینکه مسئولان ما باید قطع رابطه با آمریکا را جشن بگیرند، اشاره به بدعهدی این کشور کرد و ادامه داد: مجلس و دولت باید جواب محکمی به اظهارات ترامپ دهند.

ورزنده با تأکید بر اینکه باید به دنبال کسب رضایتمندی مردم باشیم، اظهار کرد: باید در عمل و با جرأت در مقابل این خوی استکبارگری آمریکا ایستادگی کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه امام (ره) فرمودند در صورت مشاهده انحراف در مسیر انقلاب در مرحله اول به مسئولان تذکر دهید و در صورت کوتاهی اقدام کنید، خاطرنشان کرد: به مسئولان و نمایندگان مجلس تذکر می‌دهیم رویکرد خوب و دندان شکنی را در قبال اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا داشته باشند و جریان دانشجویی نیز در این زمینه به دنبال حق و حقوق مردم خواهد بود.

کد خبر: 896946

وب گردی

وب گردی