دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی چه مقدار کار دانشجویی می‌گیرند؟

بر اساس نرخ حق الزحمه کار دانشجویی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ که پیشتر از سوی دکتر عطوف مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد، حداقل مبلغ هر ساعت فعالیت (کار) دانشجویی در مقاطع تحصیلی کارشناسی و پایین‌تر ۳۰ هزار ریال است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مفدا، همچنین بر اساس نرخ حق الزحمه کار دانشجویی که پیشتر از سوی مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد، حداقل مبلغ هر ساعت فعالیت( کار) دانشجویی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتی حرفه‌ای ۳۵ هزار ریال است که حدود ۴ ماه گذشته به دانشگاه‌ها ابلاغ شد.

کار دانشجویی، با توجه به اهمیت و مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های دانشجویی و ایجاد انگیزه در بین آنان و نیز در راستای اجرای ماده ۴ و ۵ آیین نامه فعالیت‌های دانشجویی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

بر اساس دستورالعمل نرخ حق الزحمه کار دانشجویی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ وزارت بهداشت که به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد،بنا به تشخیص هیأت رئیسه دانشگاه‌ها، سقف میزان فعالیت تا ۱۰۰ ساعت در ماه و تا مبلغ ۴۲ هزار ریال به ازای هر ساعت کار دانشجویی و در حداکثر ۲۰ درصد موارد در هر دانشگاه، قابل افزایش است.

کد خبر: 897041

وب گردی

وب گردی