تفاهم نامه همکاری های مشترک بین سازمان اورژانس کشور و دانشگاه علوم پزشکی مجازی

به منظور توسعه آموزش های نظری، تفاهم نامه همکاری های مشترک بین سازمان اورژانس کشور و دانشگاه علوم پزشکی مجازی به امضا رسید. 

به گزارش ایسکانیوز ، این تفاهم نامه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون اهمیت رشد و گسترش آموزش های مجازی و سهولت دسترسی به آنها در تمامی پایگاههای اورژانس 115 و استفاده از این فرصت در اورژانس پیش بیمارستانی به منظور توسعه آموزش های نظری و شبیه سازی شده از طریق آموزش الکترونیک، برای کارکنان فوریتهای پزشکی کشور به امضای دکتر کولیوند رییس سازمان اورژانس کشور و دکتر استاد رییس دانشگاه علوم پزشکی مجازی رسید.

دکتر کولیوند با اشاره بر توسعه آموزش های نظری و شبیه سازی شده از طریق آموزش الکترونیک گفت: با توجه به استانداردهای روز دنیا باید بستر مناسبی برای آموزش عمومی و تخصصی کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی فراهم شود .

وی گفت: با توجه به ‌اهمیت رشد و گسترش آموزش های مجازی، سازمان اورژانس کشور در جهت استفاده از این فرصت در اورژانس پیش بیمارستانی و سهولت دسترسی به آنها در تمامی پایگاههای اورژانس 115 ، تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه علوم پزشکی مجازی امضا شده است.

دکتر کولیوند افزود: همچنین در کنار این آموزش ها، بخشی نیز جهت آموزش عمومی ایجاد خواهد شد و هموطنان در صورت علاقمندی، از آموزشهای عمومی و اولیه در زمینه امداد رسانی و اورژانس برخوردار شوند.

701

کد خبر: 897085

وب گردی

وب گردی