جزئیات آتش سوزی یک پاساژ در کوچه برلن

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در پاساژ فردوسی واقع در کوچه برلن خبرداد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: صبح امروز پاساژ فردوسی واقع در کوچه برلن دچار اتش سوزی شد.

وی افزود: این حادثه در ساعت 08:09 صبح امروز به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام شد و به دنبال آن، ۴ ایستگاه به همراه خودرو تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل اتش سوزی یک پاساژ 3 طبقه با بیش از 250 باب مغازه و انبارهای کوچک و بزرگ بود.

ملکی افزود: در طبقه منفی سک پاساژ یک انبار 50 متری که مقدار زیادی البسه در آن نگه داری می شد دچار آتش سوزی شده بود. زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند این انبار کاملا شعله ور بود .آتش به سرعت در جا سرایت به انبارهای مجاور بود و دود غلیظی تممی طبقات بالا را در بر گرفته بود.

وی بیان کرد: اطلاعات رسیده حاکی از آن بود که تعدادی از کارگران طبقات بالاتر، شب ها در مغازه ها می خوابند.گروهی از آتش نشانان وظیفه پیدا کردند به طبقات بالاتر رفته و افرادی که احتمالا محبوس شده اند را نجات دهندف گروهی دیگر نیز مشغول خاموش شدن آتش شدند.

ملکی اضافه کرد: خوشبختانه با حضور آتش نشانان از سرایت آتش به مغازه های اطراف جلوگیری شد،حدود 20 نفر از کارگرانی که در طبقات در حال استراحت بودند با احتیاز کامل توسط اتش نشانان از پاساژ خارج شدند.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر آتش خاموش شده ونیروهای آتش نشانی در حال تخلیه دود از محل حادثه هستند.

701

کد خبر: 897149

وب گردی

وب گردی