آزادی  چهار مددجوی ندامتگاه شهرری توسط خیران

به منظور کاهش جمعیت کیفری و با رعایت اصول و قوانین قانونی سازمان زندان ها طی هماهنگی مدیر ندامتگاه، تعدادی از خیرین به پرداخت جزای نقدی مددجویان محکوم عجز از پرداخت، اقدام کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی ندامتگاه شهرری؛ در راستای کاهش جمعیت کیفری و با رعایت اصول و قوانین قانونی سازمان زندانها طی هماهنگی مدیر ندامتگاه، تعدادی از خیرین اقدام به پرداخت جزای نقدی مددجویان محکوم عجز از پرداخت کردند تا با این اقدام علاوه برخیر معنوی این امر سبب عدم فروپاشی کانون گرم خانواده آنان شود.

در این راستا مدیر ندامتگاه شهرری ضمن اشاره به این اقدام نوع دوستانه حضور خیرین و نیکوکاران را یک امر خدا پسندانه ذکر کرد و افزود: همکاری و مساعدت به همنوع از خصایص نیکویی است که در آیات الهی به آن اشاره شده که مورد رضایت و خشنودی خداوند متعال است.

مهدی محمدی در ادامه تصریح کرد: کلیه راه‌هایی که انسان می تواند از طریق آن به کمال و عزت نائل شود در مکتب اسلام تعریف شده و انفاق در راه خدا یکی از موارد ی است که بواسطه آن قرب الهی حاصل می شود.

مدیر ندامتگاه شهرری در پایان گفت: مددکاران نمونه ای از اسوه صبر و پایداری هستند که با شناسایی مددجویان بی بضاعت که بدلیل جرائم غیر عمدی محبوس بوده و بادعوت از خیرین داوطلب سبب آزادی آنان گشته که اینگونه اقدامات ما را در نیل به سیاستهای کلان قوه قضائیه و سازمان زندانها که همان کاهش جمعیت کیفری است یاری می کند.

700

کد خبر: 897199

وب گردی

وب گردی