برنامه های ادبی حوزه هنری در روزهای پایانی دی ماه اعلام شد

همراه بزرگداشت استاد «مشفق کاشانی» و «شهید احمد زارعی» در حوزه هنری تازه‌ترین نشست‌‌های «کبوتران مسجد دوردست» و «یک ماه، یک کتاب» در هفته پایانی دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از حوزه هنری، مرکز آفرینش‌های ادبی این سازمان طبق برنامه‌های پیشین خود تصمیم به برگزاری برنامه‌های متعدد در روز پایانی دی‌ماه 96 دارد. این مرکز که تاکنون فعالیت‌های بسیاری در زمینه شعر و ادبیات فارسی داشته است همانند ماه‌های گذشته به برپایی نشست‌های تخصصی و نقد و بررسی آثار ادبی می‌پردازد.

مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری روز شنبه مورخ 30دی‌ماه 96 با برگزاری سه برنامه متوالی در یک روز فعالیت‌های ادبی خود را پی ‌می‌گیرد. به این ترتیب صبح تاریخ یادشده ساعت 10:30 الی 12:30 نشست «کبوتران مسجد دوردست» در سالن جلسات مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزار می‌شود. این برنامه به بررسی آثار ادبی مربوط به فلسطین و فعالیت‌های شاعران و نویسندگان این عرصه می‌پردازد. به طور معمول چهره‌های دعوت شده در این برنامه شامل شاعران و نویسندگان انقلابی و ادبیات پایداری ایران و دیگر کشورهای جهان می‌شود.

همچنین در این روز مراسم بزرگداشت «مشفق کاشانی» و «شهید احمد زارعی» از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری ساعت 15 الی 17 در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود. مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری اهمیت ویژه‌ای به مشاهیر ادبی کشور در سال‌های گذشته داده است و برای زنده‌ نگه‌داشتن نام، یاد و آثار آن‌ها برنامه‌های خوبی را تاکنون برگزار کرده است.

«یک ماه، یک‌ کتاب» از سلسله برنامه‌هایی است که مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با رویکرد معرفی و بررسی شعر زنان هر ماه برگزار می‌کند. این برنامه نیز شنبه 30دی‌ماه ساعت 16:30 الی 18:30 در سالن سلمان هراتی حوزه هنری میزبان علاقه‌مندان به شعر است. این برنامه دوازدهمین برنامه «یک ماه، یک‌ کتاب» است که برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در برنامه‌های مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری می‌توانند با توجه به ساعات و تاریخ اعلام شده به نشانی انتهای خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ مراجعه کنند.

502

کد خبر: 897215

وب گردی

وب گردی