مستند زندگی آیت الله مجتهدی تهرانی پخش می شود

روایتی از زندگی معنوی حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی، امروز(دوشنبه) از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، آیت الله مجتهدی تهرانی از علمای بزرگ اخلاق کشور است که تلاش داشته نسل جوان جامعه را با این عالم فقید آشنا کند.

مستند «شمیم باران» در چهار بخش شیوه تربیت طلاب، سبک توسل در آستان اهل بیت(ع)، ماجرای طلبه شدن ایشان و سبک زندگی آیت الله مجتهدی تهیه شده است.

مصطفی حسن بیگی و پیروز جابری کارگردانان این مستند برای دستیابی به روایتی عینی از منش آیت الله مجتهدی، پای سخن شاگردان ایشان نشسته است و به همین جهت می توان این مستند را روایتی صریح و با جزئیات صحیح از اخلاقیات آیت الله مجتهدی دانست.

ستند «شمیم باران» به تهیه کنندگی خانه مستند انقلاب اسلامی ساعت 23:20 امروز از شبکه یک پخش می شود.

** روایت گردشگران خارجی از زیبایی‌های تبریز

برنامه «اینجا چراغی روشن است» صحبت‌های گردشگران خارجی و شرح سفرشان به تبریز و مشاهدات و تجربیات آنان را به تصویر می کشد.

در این برنامه شاهد عملیات برق رسانی به روستاهای سیران و بینه دیق از توابع شهرستان کلیبر خواهیم بود.

«اینجا چراغی روشن است» عنوان مستندی پنج قسمتی درباره برق رسانی به روستاهای دورافتاده استان آذربایجان شرقی است.

در این مستند علاوه بر اینکه از برق به عنوان زیرساختی برای توسعه گردشگری استان یاد می شود، به معرفی تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام و جاذبه های گردشگری تاریخی می پردازد.

این مستند به تهیه کنندگی زهرا تقی ملا، کار مشترکی از شبکه یک سیما و شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی است که هر روز حوالی ساعت 18:30 از این شبکه پخش می شود.

** مهمانخانه و طب سنتی

در بخش دوم برنامه امروز «مهمانخانه» داود فرزامی، کارشناس طب سنتی با مخاطبان گفت وگو می‌کند.
«مهمانخانه» با رویکرد سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی به تهیه‌کنندگی سید محمدرضا ضرغامی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 14:30 تا ساعت 16 به روی آنتن شبکه چهار سیما رود.

503

کد خبر: 897309

وب گردی

وب گردی