آجورلو: دنیزلی برای کمک به فوتبال ما و سربلندی تراکتورسازی می‌آید؛ حضور او هیچ مشکلی درست نمی‌کند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی صحبت‌هایی را درباره احتمال حضور مصطفی دنیزلی در این تیم انجام داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، نشست حضرت آیت الله آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و جمعی از اعضای باشگاه تراکتورسازی در بیت معظم له برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، اعضای کانون هواداران تراکتورسازی و جمعی از مقامات استانی برگزار شد، آیت‌الله آل‌هاشم با اشاره به اهمیت ورزش در تعالیم اسلامی و همچنین توجهات ویژه مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع، اظهار داشت: لازم است هواداران پرشور تراکتورسازی همان‌طور که نسبت به تیم محبوب شهر خودشان علاقه و تعصب دارند، با حفظ حرمت و احترام متقابل از شعارهای مناسبی در ورزشگاه‌ها استفاده کنند تا فضای فرهنگی خوبی ایجاد شود و فرهنگ اصیل آذربایجان را نشان دهند.

آیت‌الله آل‌هاشم گفت: خود من را نیز از هواداران تراکتورسازی بدانید. در همینجا می‌گویم اگر فضای ورزشگاه سالم، اخلاقی و به دور از شعارهای نامناسب باشد، قطعا در ورزشگاه حاضر می‌شوم و مسابقات تراکتورسازی را در کنار شما می‌بینم.در روزهای پیروزی و موفقیت مغرور نشوید و در روز شکست صبور باشید. همچنین از توهین پرهیز کنید که مناسب فرهنگ دینی ما نیست. حتی اگر به شما توهین کردند در پاسخ‌شان فحاشی و توهین نکنید. نباید در میدان ورزش دشمنی و کینه ایجاد شود، چون قطعاً اتفاق بسیار بدی است.

در ادامه این جلسه که با حضور سعید عباسی و عباس الیاسی، اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی برگزار شد، مصطفی آجورلو ضمن قدردانی از نماینده ولی فقیه و توجه و حمایت آیت‌الله آل‌هاشم از موضوع فوتبال و تراکتورسازی، گفت: ما باید در استان مطیع نماینده محترم ولی فقیه باشیم. ما قدردان ایشان هستیم که به این شکل از مجموعه تراکتورسازی حمایت می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اضافه کرد: امروز همه ما باید به دنبال اتحاد، برادری و کنار گذاشتن اختلافات برای سربلندی و موفقیت تراکتورسازی باشیم. این موفقیت تنها با اتحاد ما حاصل می‌شود. دشمن به‌دنبال ایجاد اختلاف بین اقوام ایرانی است، اما بین ترک، فارس، لر، عرب و عجم هیچ اختلافی وجود ندارد. همه ما زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار هم زندگی می‌کنیم؛ همان‌طور که در سال‌های دفاع مقدس برای هم جان می‌دادیم. امروز دشمن به دنبال ایجاد تفرقه است، اما نباید بگذاریم در فوتبال اهداف خودش را دنبال کند و بین ما دشمنی به وجود بیاورد. فوتبال باید عامل برادری و دوستی‌ها باشد.

آجورلو یادآور شد: شهر تبریز شهر علامه‌ها و بزرگان است. علامه جعفری، علامه طباطبایی و علامه امینی؛ اینها نماد تبریز هستند. مرحوم شهریار نماد فرهنگ این شهر است. این فرهنگ اصیل را در ورزشگاه‌ها به تصویر بکشید و شان و جایگاه بزرگ این مردم شریف را نشان بدهید. من فارس هستم، اما با کمال افتخار خدمتگذاری شما مردم آذربایجان را می‌کنم، چون هیچ اختلاف و فاصله‌ای وجود ندارد و همه برادر هستیم.

وی با اشاره به حضور مصطفی دنیزلی در تیم تراکتورسازی، خاطرنشان کرد: وقتی موضوع آمدن سرمربی از ترکیه مطرح شد، ‌بعضی‌ها می‌گفتند این مسئله حاشیه درست می‌کند و مشکل ساز خواهد بود، اما من گفتم کدام حاشیه و چه مشکلی؟ اگر دنیزلی هم بیاید، هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود، چون برای کمک به فوتبال ما می‌آید. ترکیه هم کشور همسایه ماست. در صورت حضور دنیزلی، او برای سربلندی ایران و مردم آذربایجان و موفقیت و سربلندی تراکتورسازی در این ایران کار می‌کند. هیچ اختلاف و فاصله‌ای هم وجود ندارد. مردم شریف آذربایجان هم جز این، چیز دیگری نمی‌خواهند. ما می‌توانیم در کنار هم به موفقیت‌های بزرگی برسیم. از آذربایجان سرافراز که سر ایران است تا هرمزگان در جنوب کشور، همه برادر هستیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پایان گفت: تا امروز 11 میلیارد از بدهی گذشته این باشگاه را پرداخت کردیم. اعضای هیئت مدیره شاهد هستند که من در این مدت یک ریال برای خودم برداشتی نکردم. همچنین هیچ کمکی از جایی نگرفتیم و با درامدزایی این هزینه‌ها را تامین کردیم. با کمک هواداران بیش از این هم می‌توانیم درامدزایی داشته باشیم و باشگاه را ثروتمند کنیم. ما باید به دنبال تحقق اهداف بزرگی باشیم که تراکتورسازی را در ایران و در آسیا سربلند کند.

ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان نیز در این نشست با قدردانی از آیت‌الله آل‌هاشم، برگزاری چنین جلساتی را بسیار مفید و تاثیرگذار ارزیابی کرد.

602

کد خبر: 897413

وب گردی

وب گردی