دستگیری لیدرهای تولید موسیقی زیرزمینی ‌در مشهد

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از دستگیری لیدرهای تولید موسیقی زیرزمینی در مشهد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، قاضی مهدی خدابخشی اظهار داشت: تیم‌های ویژه ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی طی رصدهای اطلاعاتی خود به اخباری دست یافتند که نشان می‌داد یک قاچاقچی سابقه دار، مشروبات خارجی را از استان‌های غربی کشور خریداری و پس از انتقال به مشهد، آنها را در مناطق برخوردار این شهر به فروش می‌رساند.

خدابخشی افزود: با به دست آمدن این سرنخ تحقیقات میدانی ماموران آغاز و طولی نکشید که متهم اصلی پرونده در منطقه اندیشه مشهد دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم اصلی در ابتدا حاضر به همکاری با مردان قانون نبود و مدعی شد که پس از خلاصی از زندان دیگر به سراغ بزهکاری نرفته است اما از جایی که تیم تحقیقاتی پرونده پیش‌تر تردد این مرد جوان را در روستای عسکریه زیر نظر گرفته بودند، با احتمال اینکه متهم محموله مشروباتش را در آن منطقه دپو کرده باشد، راهی آن منطقه شدند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد عنوان کرد: ماموران پس از اینکه به همراه متهم اصلی به روستای عسکریه رفتند با استفاده از بررسی‌های میدانی و کنترل از راه دوری که متهم در دست داشت محل دپوی مشروبات الکلی را شناسایی کردند.

وی گفت: براساس گزارش واصله محل مورد نظر باغی با دیوارهایی به ارتفاع چهار متر بود که در و پنجره‌های اتاق داخلش به وسیله ورق‌های زخیم آهنی پوشانده شده بود که ماموران پس از بازکردن در این اتاق تعداد 223بطری انواع مشروبات الکلی خارجی به همراه 110لیتر مسکرات دست ساز را کشف نمودند.

خدابخشی به اجرای عملیاتی دیگر از سوی ماموران پلیس آگاهی اشاره کرد و گفت: تیمی دیگر از ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در عملیاتی جداگانه محل دپوی محموله 100میلیون تومانی نقرجات قاچاق را در خیابان عبادی مشهد شناسایی کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات نیز 30کیلوگرم انواع نقره‌جات خارجی کشف و دو متهم دستگیر شدند.

کشف لابراتوار بزرگ تولید مواد مخدر صنعتی

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: در پی رصدهای اطلاعاتی تیم‌های ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، اخباری به دست آمد که نشان می‌داد چند مرد جوان در قالب باند تهیه و توزیع مواد مخدر یک لابراتوار تولید مواد افیونی صنعتی را در یکی از مناطی حاشیه‌ای شهر مشهد راه اندازی و اقدام به تهیه و توزیع شیشه در مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی می‌کنند.

خدابخشی افزود: تیم‌های عملیاتی ستاد مبارزه با مواد مخدر که هدایت آنها را سرهنگ صفدری، رئیس پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی بر عهده داشت، پس از کسب دستور، وارد عمل شدند و با زیر نظر گرفتن یکی از اعضای این باند افیونی محل تولیدات آنان در منطقه توس مشهد شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از شناسایی محل و ورود به آن دو متهم را دستگیر و جمع آوری تجهیزات و ادوات تولید شیشه مقدار 370گرم شیشه، 10 لیتر محلول شیشه و مقادیری هروئین را کشف و ضمیمه پرونده آنان کردند.

خدابخشی به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل این باند تولیدکننده شیشه اشاره کرد و افزود: متهمان پس از تولید شیشه در این لابراتوار بلافاصله آنها را به عوامل توزیع کننده خود تحویل و در بازار پخش می‌کردند چرا که این کار ریسک دستگیری آنان را کاهش می‌داده است.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد عنوان کرد: طبق دستور محل مورد نظر پلمب و تجهیزات مکشوفه ضمیمه پرونده متهمان شد.

دستگیری لیدرهای تولید موسیقی زیرزمینی

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد همچنین گفت: در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه خراسان رضوی، دو نفر از لیدرهای فعال موسیقی زیرزمینی (رپ)، که طی 4 سال گذشته اقدام به تهیه و تولید ده ها موسیقی زیرزمینی در شهر مقدس مشهد و ارسال به شبکه های ماهواره ای می نمودند، دستگیر شدند.

901

کد خبر: 897648

وب گردی

وب گردی