«عادل» از استقلالی‌ها ترسید؟/ وقتی فردوسی‌پور، لب‌های رحمتی را ندید!

به نظر می‌رسد مجری برنامه 90 که به شدت مورد انتقاد استقلالی‌ها قرار دارد، نخواست رابطه خود را با آنها شکرآب‌تر کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، سید حسین حسینی پس از غیبت پر سر و صدای خود در برنامه هفته گذشته 90، شب گذشته (دوشنبه) به استودیو این برنامه رفت و مقابل عادل فردوسی‌پور نشست.

دروازه‌بان جوان تیم فوتبال استقلال که رکورد کلین‌شیت تاریخ لیگ برتر را شکست، میهمان پر بیننده‌ترین برنامه ورزشی تلویزیون بود و به سوالات مجری برنامه پاسخ داد.

فردوسی‌پور که از غیبت هفته گذشته حسینی ناراحت بود و خواستار عذرخواهی مدیران باشگاه استقلال شد، سعی کرد گفت‌وگو را جنجالی آغاز کند اما نکته عجیب، بی‌توجهی مجری برنامه 90 به مهم‌ترین اتفاق پیرامون دروازه آبی‌پوشان پایتخت بود.

عادل فردوسی‌پور به هیچ عنوان به اتفاقات حاشیه‌ای استقلال پس از نیمکت‌نشینی سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان و کاپیتان آبی‌پوشان نپرداخت. این در حالی بود که رحمتی در جریان دیدار با سایپا، زمانی که حسینی به زمین افتاد و به اعتقاد برخی خودش را به مصدومیت زد تا رکوردش را حفظ کند، واکنش بدی نشان داد و مشخص بود خواهان بلند شدن حسینی و ادامه بازی است.

فردوسی‌پور که از کیلومترها آن طرف‌تر صحبت‌های بازیکنان را لب‌خوانی می‌کند، از کنار واکنش واضح رحمتی که مخاطب از پشت تلویزیون هم به راحتی متوجهش شد، به سادگی عبور کرد.

به نظر می‌رسد مجری برنامه 90 که به شدت مورد انتقاد استقلالی‌ها قرار دارد، نخواست رابطه خود را با آنها شکرآب‌تر کند و به همین دلیل از سید حسین حسینی سؤالاتی نپرسید که به مذاق هواداران استقلال خوش نیاید.

604

کد خبر: 897680

وب گردی

وب گردی