دانشجوی دانشگاه آزاد نفر اول جشنواره ملی قران و عترت(ع)شد

مرحله نهایی سی و دومین جشنواره ملی قران و عترت (ع) دانشگاهیان سراسر کشور به میزبانی وزارت بهداشت با حضور دستگاههای مختلف دانشگاهی در حوزه هنری تهران طی روزهای 6 تا 8 آذرماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز؛ مرحله نهایی سی و دومین جشنواره ملی قران و عترت (ع) دانشگاهیان سراسر کشور به میزبانی وزارت بهداشت با حضور دستگاههای مختلف دانشگاهی در حوزه هنری تهران طی روزهای 6 تا 8 آذرماه برگزار شد.
امسال در این جشنواره ملی، 1008 شرکت کننده در بخش های مختلف حضور داشتند که از این تعداد 458 نفر دانشگاهیان خواهرو 550 نفر را برادران تشکیل دادند.
دانشجویان و اساتید شرکت کننده اعم از خواهر و برادر در این رویداد بزرگ قرآنی و ملی، از دانشگاه ها و مراکز آموزشی تابعه وزارتخانه های علوم و بهداشت دانشگاههای پیام نور، فنی و حرفه ای، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم معارف و جهاد دانشگاهی بودند.
آقای بهرام شاه ویران دانشجوی رشته کارشناسی ارشد فیزیک به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در جشنواره شرکت کرده و توانست با موفقیت رتبه اول در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم را به خود اختصاص داده و بار دیگر برای واحد مهاباد افتخار آفرینی کند.

202

کد خبر: 897708

وب گردی

وب گردی