سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی داریون معرفی شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی وارد دوران جدیدی از مدیریت و سیاست‌گذاری شده است و به یاری خداوند متعال و با حضور دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیأت امنا و دکتر رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه در مسیر رشد و بالندگی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسکانیوز،رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این مراسم پاکدستی و پیگیر امور بودن را از صفات بارز حق‌شناس سرپرست سابق و صفای باطن، صداقت و فروتنی را از ویژگی‌های اخلاقی دکتر امیر قائدی سرپرست جدید واحد داریون دانست.

دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم از قائدی که فارغ‌التحصیل دکتری مهندسی برق از دانشگاه صنعتی شریف است به عنوان فردی نخبه یاد کرد و این جابه‌جایی‌ها را امری طبیعی و در راستای پیشرفت اهداف دانشگاه دانست و از زحمات حق‌شناس در طول مدت سرپرستی واحد داریون تشکر و امیر قائدی را به عنوان سرپرست جدید واحد داریون معرفی کرد.

سرپرست جدید واحد داریون هم با تشکر از زحمات همه کسانی که در راه اندازی و رشد این واحد نقش داشته اند برای حق شناس آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

قائدی گفت: «با تدبیر مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی وارد دوران جدیدی از مدیریت و سیاست‌گذاری شده است و به یاری خداوند متعال و با حضور دکتر ولایتی به عنوان رئیس هیأت امنا و دکتر رهبر به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه در مسیر رشد و بالندگی قرار خواهد گرفت.»

وی افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون همگام و همفکر با این عزیزان و با بهره بردن از رهنمون‌های پیشقدم و دکتر حقیقت به عنوان مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و به کمک استادان، کارکنان و دانشجویان در مسیر رشد و تعالی قرار خواهد گرفت.»

سرپرست واحد داریون ابراز امیدواری کرد که تمام تلاش خود را در راستای نهادینه کردن اخلاق‌مداری و احترام به تمام ارکان دانشگاه از جمله دانشجویان به کار خواهد بست به گونه‌ای که واحد داریون بتواند در زمینه رشد و اعتلای فرهنگ ناب محمدی(ص) در منطقه ولایت مدار داریون بدرخشد.

وی از توسعه رشته‌ها به‌ویژه در مقطع کارشناسی ارشد، کیفیت بخشی به امور آموزشی، ارتقای سطح پژوهشی، ایجاد و توسعه فعالیت‌های در‌آمدزای مبتنی بر طرح‌های دانش‌بنیان و تلاش در راستای جذب و رضایتمندی دانشجویان به‌عنوان اولویت‌های خود نام برد و در راستای تحقق این امر از همه استادان، کارکنان، دانشجویان و مسئولان یاری خواست.

دکتر مرتضی حق شناس سرپرست سابق واحد داریون هم در این مراسم گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد.

در این مراسم از زحمات سعید قائدی مسئول حراست واحد داریون نیز قدر‌دانی و حجت‌الله شایقی‌فرد از کارکنان حراست استان فارس به‌ عنوان سرپرست موقت حراست این واحد معرفی شد.

204

کد خبر: 897712

وب گردی

وب گردی