موسیقی این روزها دچار آشفتگی شده است/تصمیم گرفتم پُرکار باشم

خواننده قطعه «شرشر بارون»، گفت: در حال حاضر پدیده مد خوانندگان را دچار نوعی سردرگمی کرده به همین دلیل موسیقی بویژه سبک پاپ دچار آشفتگی است.

علی لهراسبی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره وضعیت این روزهای موسیقی پاپ، اظهار کرد: در حال حاضر موسیقی در کشور ما در شرایط آشفته‌ای به سر می‌برد. هر چند سال یک بار گونه ای خاص از موسیقی مد می شود و همه خوانندگان قطعات تکراری تولید می‌کنند.

وی ادامه داد: خوانندگان امروزی حتی خود من هم دچار یک سردرگمی خاصی شده ایم که باعث شده ترانه ماندگاری نداشته باشیم.

خواننده آهنگ «شر شر بارون» با اشاره به اینکه تولید آهنگ ها هم به مد روز بستگی دارد، گفت: امیدوارم پدیده مد یک روز از مملکت ما خارج شود و مردم با سلیقه شخصی خودشان آثار هنرمندان را گوش دهند تا خوانندگان بتوانند با احساس بیشتری فعالیت کنند.

لهراسبی در ادامه با اشاره به اینکه ماندگاری آثار موسیقی به عوامل تولید از نوازندگان تا خواننده بستگی دارد، یادآور شد: آثار ماندگار مشخصات خاصی دارند که باید بطور کلی مورد بررسی قرار گیرد. خواننده های جدید باید موسیقی را دنبال کنند و قبل از تولید یک قطعه درباره مشخصات ترانه های ماندگار تحقیق کنند.

وی به ماندگار شدن آثار موسیقی در یک برهه زمانی خاص اشاره و خاطر نشان کرد: در حال حاضر آثار در یک طیف زمانی بخصوصی ماندگار می شوند اما بطور کلی نمی توان انرژی خاص تولیدکنندگان از ترانه سرا تا خوانندگان را نادیده گرفت.

**انتشار قطعات جدید در دو ماه آینده

خواننده قطعه «شرشر بارون» درباره فعالیت های اخیر خود، اظهار کرد: تصمیم گرفته ام امسال پرکارتر از سال گذشته باشم و در حال حاضر مشغول ساخت موزیک ویدئوهای جدید هستم.

لهراسبی ادامه داد: موزیک ویدئو قطعات «بی نظیره»، «غیر مجاز» در چند وقت گذشته منتشر شده است و قرار است که بزودی نماهنگ کنسرت پنجم تیرماه سال 96 نیز منتشر شود.

وی با اشاره به اینکه قرارداد سالن های انتخابی خود مانند سالن همایش های میلاد با مشکل روبه رو است، خاطر نشان کرد: به دلیل مشکلات قراردادی، برگزاری کنسرت با مشکل مواجه شده است.

503

کد خبر: 897767

وب گردی

وب گردی