دکتر ولایتی مرد انقلابی و بی حاشیه و آغازگر تحولات مثبت در دانشگاه آزاد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر حرکت های خوبی در دانشگاه آزاد هم در بحث کیفیت بخشی به آموزش ها و هم در اسلامی تر شدن دانشگاه شروع شده است.

فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره دانشگاه آزاد اسلامی و تحولات رخ داده در یک ساله اخیر گفت: در حال حاضر حرکت های خوبی در دانشگاه آزاد هم در بحث کیفیت بخشی به آموزش ها و هم در اسلامی تر شدن دانشگاه شروع شده است.

وی با اشاره به مشکلات دانشگاه آزاد در زمینه کد رشته محل ها طی چند سال اخیر افزود: تلاش برای حل مشکلاتی که دانشگاه آزاد اسلامی به لحاظ مشکلات رشته ای داشت که به جهت میزان ظرفیت ها در مقاطع مختلف برایش ایجاد شده بود و تعاملات خوبی که با وزارت علوم بوجود آمده است و همین طور تعاملات فرهنگی که دانشگاه آزاد شروع کرده است، به نظر می رسد که حرکت ها حرکت های بنیانی و خوبی باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه تصریح کرد: توجه به مقولات اقتصاد مقاومتی و شرکت های دانش بنیان که یکی از زیر مجموعه های اقتصاد مقاومتی است براساس گزارشات و بازدیدهای میدانی که از بعضی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی داریم به چشم می آید.

فرهاد فلاحتی خاطر نشان کرد: البته مدیریت جدید دوره زمانی کمتر از یک سال می شود و خیلی نمی توان قضاوت کرد و بنظر می رسد که اگر همکاری و همیاری باشد برنامه های پیشرو دانشگاه آزاد اسلامی حرکت های منسجم و خوبی را برای توسعه علمی کشور خواهد داشت.

وی در پایان در پایان گفت: دکتر ولایتی مرد انقلابی و بی حاشیه است که آغازگر تحولات مثبت در دانشگاه آزاد اسلامی بوده است.

خبرنگار: ندا فراهانی

کد خبر: 897820

وب گردی

وب گردی