عباس زاده به نساجی مازندران پیوست/تشکر مالک نساجی از دایی

مهاجم گلزن سایپا پس از نیم فصل دوری از نساجی مازندران دوباره پیراهن تیم محبوب شهرش را بر تن کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، محمد عباس زاده توانست با جلب رضایت باشگاه سایپا و علی دایی، قراردادش را با نارنجی پوشان فسخ کرده و به نساجی مازندران بپیوندد.

آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول که بارها علاقه اش به نساجی مازندران را در مصاحبه ها و فضای مجازی ابراز کرده است حالا به خانه خود بازگشته است.

عباس زاده با خوشحالی گفت: خوشحالم بعد از نیم فصل جدایی به تیم سابقم برگشتم و امیدوارم با حمایت طرفداران نساجی مازندران فصل خوبی داشته باشیم و به لیگ برتر صعود کنیم.

وی ادامه داد: برای من مهم ترین دلیل برای بازگشت به تیم زادگاهم عشق به هواداران نساجی بود. همین الان هم که دارم با شما حرف می زنم دلم برای ورزشگاه مملو از تماشاگر وطنی تنگ شده است و برای بازی در قائم شهر لحظه شماری می کنم.
مهاجم گلزن و جدید نساجی مازندران افزود: باید از زحمات مهندس فرهاد صنیعی فر مالک و علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تشکر کنم که با صبر و حوصله زیادی پیگیر کارم بودند تا بتوانم دوباره در تیم محبوبم توپ بزنم. امیدوارم بتوانم جواب محبت های این عزیزان و داود مهابادی سرمربی نساجی مازندران را با ارائه بازی های خوب و موثر بدهم.
عباس زاده در پایان گفت: همچنین وظیفه خودم می دانم تشکر ویژه ای از مسئولان باشگاه سایپا به ویژه علی دایی استادم داشته باشم که همیشه مدیونش بوده و هستم.

**فرهاد صنیعی فر مالک باشگاه نساجی مازندران از علی دایی به دلیل اینکه اجازه داد محمد عباس زاده در نیم فصل دوم به نساجی برود، تشکر کرد.

فرهاد صنیعی فر در همین ارتباط گفت: به نیابت از خانواده بزرگ نساجی مازندران از باشگاه سایپا و به ویژه علی دایی اسطوره فوتبال ایران تشکر می کنم که معرفت به خرج داد و محمد عباس زاده را در نیم فصل دوم در اختیار تیم ما گذاشت.
وی ادامه داد: علی دایی و باشگاه سایپا نشان دادند هنوز مرام و معرفت در ورزش وجود دارد. مردم قائم شهر و طرفداران نساجی هرگز این رفتار علی دایی را فراموش نخواهند کرد.
مالک باشگاه نساجی مازندران در پایان افزود: محمد عباس زاده هم با عشق و علاقه فراوان به تیم شهرش برگشته است. امیدوارم او در کنار سایر بازیکنان و البته با حمایت هواداران بامعرفت نساجی مازندران بدرخشد و به صعود تیم کمک کند.

602

کد خبر: 897872

وب گردی

وب گردی