کونته: وقت استراحتم را به چلسی اختصاص می‌دهم

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی تایید کرد که به قدری سرش شلوغ است که مجبور است برخی کارها را در خانه و در وقت استراحتش انجام دهد.

به گزارش ایسکانیوز، چلسی که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر است، این فصل شروع خوبی نداشته و نتایج مطلوبی کسب نکرده است. شاگردان کونته در حال حاضر در رده چهارم هستند و در دیدار بعدی خود به مصاف نوریچ در جام حذفی خواهند رفت. حال کونته مدعی شد که به خاطر برنامه نزدیک بازی ها در انگلیس، مجبور است تمام وقت خود را صرف چلسی کند.

او گفت:" فکر می‌کنم کار کردن در تمرینات کافی نیست و ما باید هر سه روز آماده بازی کردن باشیم. من در خانه هم به کار کردن ادامه می‌دهم، ویدیوها را تماشا می‌کنم. اینکه فقط اینجا کار کنم کافی نیست. مطمئنا بخشی از زمان استراحتم را نیز به کار اختصاص می‌دهم."

برخی معتقدند که تلویزیون ها که هزینه حق پخش فوتبال را می‌پردازند باعث شده اند که برنامه لیگ برتر انقدر فشرده باشد. کونته در این رابطه گفت:" فکر نمی‌کنم این دلیل درستی باشد که شما این تعداد بازی را در زمانی کوتاه انجام دهید و بازیکنانتان مصدوم شوند. اینکه شما پول داده اید دلیل خوبی نیست. فکر می‌کنم این سیستم درست نیست. فکر می‌کنم باید سعی کنیم از بازیکنان مراقبت کنیم و در حال حاضر این اتفاق نمی‌افتد.

606

کد خبر: 897914

وب گردی

وب گردی