سیمئونه: اتلتیکو با کاستا و ویتولو قوی تر شده است

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، امیدوار است که زوج دیگو کاستا و ویتولو بتوانند در ادامه فصل، این تیم را به نتایج بهتری برسانند.

به گزارش ایسکانیوز، اتلتیکو فردا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری میزبان سویا خواهد بود و مثلث دیگو کاستا، ویتولو و آنتوان گریزمان برای اولین بار در این فصل می توانند در کنار هم بازی کنند.

محرومیت اتلتیکو از بازار نقل و انتقالات باعث شد تا دیگو کاستا و ویتولو، یک نیم فصل دور از میادین باشند؛ با این وجود، اتلتیکو در جدول لالیگا، نزدیک ترین تعقیب کننده بارساست و سیمئونه معتقد است که با حضور آنها، اتلتیکو می تواند به نتایج بهتری برسد.

او به خبرنگاران گفت:" تیم تا دسامبر در کنار هم بود. ما فصل را بسیار خوب شروع کردیم؛ به ویژه در لیگ. حضور کاستا و ویتولو باعث تقویت تیم می شود و گزینه‌های بسیار بیشتری به ما می دهد. داشتن آنها در این دیدار، امکانات بیشتری در اختیار ما قرار می دهد.

سویا تیم رقابت های حذفی است و در این رقابت ها همیشه فوق العاده کار کرده اند. آنها از نتایج اخیرشان ناراحت هستند؛ اما یک تیم فوق العاده اند و بسیار خطرناک؛ به ویژه در خط میانی و حمله. ما باید بازی را به سمتی ببریم که بیشتر راحت هستیم. بازی با آنها، روی کاغذ، دشوارترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی است و ما باید به تیمی که چنین بازیکنان خوبی دارند، توجه داشته باشیم."

606

کد خبر: 897930

وب گردی

وب گردی