گسترش، آغاز هفت خوان پرسپولیس / دایی به دیار شهریار رسید

هفته بیستم لیگ برتر پنجشنبه با برگزاریچهار دیدار آغاز می شود که طی آن ها پرسپولیس میزبان گسترش فولاد تبریز است، پارس جنوبی جم میزبان استقلال خوزستان است، ذوب آهن پذیرای صنعت نفت آبادان خواهد بود و تراکتورسازی میزبان سایپا است.

گسترش، آغاز هفت خوان پرسپولیس

پرسپولیس _ گسترش فولاد

ورزشگاه: آزادی

ساعت: 15:30

تیم داوری: محمدرضا اکبریان، علیرضا ایلدروم، محمدجواد مداح و یاسر همرنگ

پرسپولیس در بهترین فرم ممکن قرار دارد و با یازده امتیاز اختلاف نسبت به فولاد مسیر همواری برای تکرار قهرمانی فصل گذشته دارد، کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه به دلیل محرومیت بازی این هفته را از دست داده اند اما خبر خوب برای برانکو بازگشا احمد نوراللهی پس از یکسال به ترکیب این تیم است.

گسترش فولاد با فیروز کریمی اوج گرفته است و نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد؛ آن ها هفته گذشته نیز موفق شدند فولاد تیم دوم جدول رده بندی را متوقف کنند و باید دید آیا می توانند در برابر پرسپولیس هم موفق به کسب امتیاز شوند یا خیر؛ گسترش فولاد در این بازی ادسون هنریکه را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، گادوین منشا.

ترکیب احتمالی گسترش فولاد

فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، احمدرضا زنده‌روح، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، آندرانیک تیموریان، میلاد زنیدپور، یوسف سیدی، اسماعیل فرهادی، رضا خالقی‌فر ، پیمان بابایی.

دایی به دیار شهریار رسید

تراکتورسازی - سایپا

ورزشگاه: یادگار امام

ساعت: 14:30

تیم داوری: حمید حاج‌ملک، علی‌اکبر نوری، حسن انتظاری و کمیل غلامی

تراکتورسازی با پایان یافتن محرومیت سنگین نقل و انتقالاتی باز هم رنگ آرامش را به خود ندید و نتایج این تیم پیشرفتی نداشته است؛ این اتفاقات در نهایت بعث شد یحیی گلمحمدی از هدایت این تیم کنار گذاشته شود و حسینی دستیار او موقتا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد؛ تراکتور این هفته نیز بازی سختی را در برابر سایپا خواهد داشت.

شاگردان علی دایی هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند طلسم گل نخوردن های استقلال و حسینی را سرانجام بشکنند؛ آن ها به روز های خوب ابتدای فصل بازگشته اند و امیدوارند با ادامه همین روند سهمیه لیگ قهرمانان آسیای سال آینده را نیز به دست آورند.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی

فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، محمد ایران پوریان، مهدی‌کیانی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی، محمدرضا آزادی.

ترکیب احتمالی سایپا

حامد فلاح‌زاده، رضا علیاری، روزبه شاه‌علیدوست، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی قلی‌زاده، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی، محمد سلیمانی‌اصل.

سوختگیری ژنرال برای ادامه بردها

ذوب آهن - صنعت نفت آبادان

ورزشگاه: نقش جهان

ساعت: 15:00

تیم داوری: محمد حسین زاهدی‌فرد، حسن یوسفی، عسگر محمدی و علیرضا حیدرپناه

شکست سنگین برابر پرسپولیس تلنگر خوبی برای ذوب آهن بود و نتایج درخشان آن ها از آن بازی به بعد شروع شد؛شاگردان قلعه نویی در حال حاضر با کسب 29 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته اند و منتظر کوچک ترین لغزشی از سوی پارس جنوبی جم و فولاد هستند تا جایگاه خود در جدول رده بندی را باز هم ارتقا دهند.

نتایج صنعت نفت پس از صعود به نیمه نهایی جام حذفی با افت محسوسی روبرو شده است؛ به نظر می رسد هدف اصلی آن ها موفقیت در جام حذفی باشد؛ شاگردان کمالوند این هفته بازی دشواری را در برابر ذوب آهن تیم آماده این روز های لیگ برتر خواهد داشت؛ صنعت نفت در این دیدار مسعود ابراهیمی و سعید لطفی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی ذوب آهن

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، جورجی ولسیانی، میلاد فخرالدینی، محمد ستاری، اکبر ایمانی ، سیدمحمد حسینی، حمید بوحمدان، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان

سوشا مکانی، حسین بغلانی، مرتضی اسدی، حسین ساکی، محمد امین درویشی، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، ریکانی، رضا جبیره، میلاد جهانی، لوسیانو پریرا

دربی بازی به وقت جنوب

پارس جنوبی جم - استقلال خوزستان

ورزشگاه: تختی

ساعت: 15:00

تیم داوری: وحید کاظمی، مهدی الوندی، اسد حاج‌محمدی و وحید صالحی

پارس جنوبی جم پس از شروع طوفانی هفته ها است که روند خوبی را طی نمی کند و فاصله آن ها با صدر جایی که برای چند هفته مالک آن بودند بیشتر و بیشتر می شود؛ شاگردان تارتار باید این هفته در یک بازی خانگی در برابر استقلال خوزستان قرار بگیرند که با وجود برد با ارزش هفته گذشته همچنان جزو تیم های در خطر سقوط قرار دارد.

ویسی در بازگشت به خوزستان موفق نشد نتایج درخشان لیگ پانزدهم که با قهرمانی تیم او همراه شد را بار دیگر تکرار کند؛ استقلال خوزستان با نتایج ضعیفی که طی بازی های گذشته کسب کرده با هفده امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و با کوچک ترین لغزشی راهی لیگ یک خواهد شد.

ترکیب احتمالی پارس جنوبی جم

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، ایمان سلیمی، فرشاد محمدی مهر، سعید محمدی فرد، میثم نقی زاده، حسین پورامینی، علی دشتی، روح الله سیف اللهی، احسان تاییدی، ابراهیم صالحی

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان

وحید شیخ‌ویسی، موسی کولی‌بالی، علیرضا دغاغله، مهرداد پورابوالقاسم، وحید نامداری، میثم دورقی، حکیم نصاری، عادل کلاه‌کج، اسماعیل شریفات، فرید بهزادی‌کریمی، .کلودیور مارینی جونیور.

606

کد خبر: 898023

وب گردی

وب گردی