انتقام استقلال به خاطر علی منصور!/ کریمی به دنبال دشت اولین سه امتیاز

هفته بیستم لیگ برتر روز جمعه با برگزاری چهار دیدار ادامه میابد که طی آن ها پدیده میزبان پرسپولیس است، فولاد میزبان پیکان است، نفت تهران پذیران مشکی پوشان خواهد بود و سپیدرود میزبان سپاهان است.

انتقام آبی ها به خاطر علی منصور

پدیده - استقلال

ورزشگاه: ثامن

ساعت:15:00
تیم داوری: اشکان خورشیدی، محمدرضا ابوالفضلی، مهدی عالیقدر و علی صفایی

پدیده پس از کسر شش امتیاز از سوی فیفا به رده های میانی جدول رده بندی سقوط کرد در ادامه اما نتیاج نامطلوب این تیم در نیم فصل دوم هم چند رده دیگر این تیم را در جدول رده بندی پایین تر آورد؛ شاگردان مهاجری هفته گذشته نیز متحمل یک شکست ناامید کننده برابر استقلال خوزستان شدند تا برای فرار از بحران نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی خانگی داشته باشند.

استقلال پس از هفته ها پیروزی دو هفته ای است که موفق به کسب برد نشده است؛ شاگردان شفر نمی خواهند فاصله میان آن ها و رقیب دیرینه بیش تر از این شود و برای این منظور روی برد در این دیدار حساب ویژه ای باز کرده اند؛ نکته بد برای استقلال مصدومیت محسن کریمی و داریوش شجاعیان است که قطعا این بازی را از دست خواهند داد اما بازگشت سرور جپارف هافبک خلاق آبی ها در این بازی کمی خیال شفر را رحت تر کرده است.

ترکیب احتمالی پدیده

سعید جلالی‌راد، محمدحسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، سعید صادقی، رضا ناصحی، محمداسماعیل نظری، معین عباسیان، امین قاسمی‌نژاد، حسین فاضلی، محمدرضا خلعتبری ، محمد قاضی.

ترکیب احتمالی استقلال

حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امیدنورافکن، سرور جپارف، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، جابر انصاری، علی قربان.

در انتظار پایان طلسم تساوی ها

فولاد - پیکان

ورزشگاه: غدیر

ساعت: 15:00

تیم داوری: کوپال ناظمی، سعید قاسمی، حمید سبحانی و حسین زمانی

فولاد چهارده هفته بیشکستی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است اما تساوی های پی در پی این تیم فاصله با پرسپولیس را افزایش داده است و در صورت ادامه این روند آن ها باید شاهد قهرمانی زودهنگام پرسپولیس برای دومین سال متوالی باشند.

از آخرین برد پیکان هفته ها گذشته است و حضور این تیم در بین تیم های بالای جدول نیز به واسطه هفت برد پیاپی این تیم در میانه های نیم فصل نخست به دست آمده است؛ شاگردان جلالی اگر می خواهند همچنان امیدی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده داشته باشند باید به روند خوب گذشته بازگردند.

ترکیب احتمالی فولاد

حامد لک، ایوب والی، عبدالله کرمی، یوسف وکیا، پیمان شیرزادی، ایمان مبعلی، سینا مریدی، صابر حردانی، علی‌اصغر عاشوری، رحیم زهیوی، حسن بیت‌سعید.

ترکیب احتمالی پیکان

رحمان احمدی، سجاد مشکل پور، ماهان رحمانی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، مرتضی آقاخان، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، آرفنگ دافه، شاهین ثاقبی، امیر روستایی.

کریمی به دنبال دشت اولین سه امتیاز

سپیدرود رشت - سپاهان

ورزشگاه: سردار جنگل

ساعت: 15:00

تیم داوری: رضا عادل، سجاد طوری، ایوب غلامزاده و سعید رحیمی مقدم

سپید رود در سومین تجربه خود با علی کریمی باید این هفته در خانه در برابر سپاهان قرار بگیرد که وضعیت نگران کننده ای دارد؛ سپیدورد در حال حاضر با کسب شانزده امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و برای فرار از خطر سقوط نیاز مبرمی به کسب برد در این بازی دارد.

سپاهان این روز ها شرایط بدی را تجربه می کند؛ آن ها هنوز موفق نشده اند به ثبات برسند و نتایج سینوسی آن ها حسابی هوادران را کلافه کرده است؛ آن ها این هفته نیز باید در برابر سپیدرودی قرار بگیرد که در خانه بسیار خطرناک نشان داده است و بدون شک کار ساده ای نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی سپیدرود

سید محمد حسینی، توحید غلامی، میثم فردوسی، ، میرهادی میرجوان، حسین کعبی، حسین ابراهیمی، میثم تهیدست، محمدرضا مهدوی، میلاد قربان‌زاده، محمد غلامی.

ترکیب احتمالی سپاهان

ابراهیم عالمه، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، حسن جعفری ، مهدی رحیمی، میلاد سرلک، رسول نویدکیا ، مهرداد محمدی، جلال‌الدین علی‌محمدی، ساسان انصاری، مهدی شریفی.

جنگ بقا در تختی

نفت تهران - مشکی پوشان

ورزشگاه: تختی تهران

ساعت:15:00

تیم داوری: حسین زرگر، رحیم شاهین، محمدعلی پورمتقی و علی احمدی

نفت تهران از زمان آمدن مالکان جدید و توافق با هومن افاضلی شرایط خوبی پیدا کرده است و در دو بازی گذشته خود موفق به کسب چهار امتیاز از پرسپولیس و تراکتورسازی شده است؛ بدون شک اگر آن ها روند دو هفته گذشته را ادامه دهند می توانند خود را به طور کامل از منطقه خطر نجات دهند.

سیاه جامگان یا مشکی پوشان با آمدن عنایتی شرایط بهتری را پیدا کرده است اما همچنان برای خروج از بحران نیاز به جمع آوری امتیاز بازی ها دارند به خصوص در بازی های رودرو با تیم های انتهای جدولی که امتیاز آن ها برای مشکی پوشان بسیار مهم است.

ترکیب احتمالی نفت تهران

شهاب عادلی، محمد نصرتی، محسن بنگر، حامد آقایی، فرید محمدی‌زاده، سینا خادم‌پور، علیرضا عزت کرامت، احمد امیرکامدار، میلاد سوری، امیرحسین فشنگچی، امین منوچهری

ترکیب احتمالی مشکی پوشان

محمدحسین عین افشار، حنیف عمران زاده، محسن آقایی، میرهانی هاشمی، محمدعلی فرامرزی، مصطفی احمدی، کیوان امرایی، حمیدرضا علی عسگری، حسین بادامکی، یونس شاکری، حسین زامهران.

606

کد خبر: 898101

وب گردی

وب گردی