جلسه اعضای کادر فنی و غیبت 2 بازیکن استقلال /شجاعیان باز هم در تمرین گروهی شرکت نکرد

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که داریوش شجاعیان باز هم به صورت اختصاصی تمرین کرد و در برنامه های گروهی آبی پوشان حضور نداشت.

به گزارش ایسکانیوز ، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار با پدیده خراسان آماده می کند از ساعت 11:30 تمرینات خود را در زمین ورزشگاه صنایع دفاع پشت درهای بسته برگزار کرد.

*پیش از شروع تمرین اعضای کادر فنی استقلال جلسه ای را برگزار کرده و در خصوص مسائل مختلف تیم بحث و تبادل نظر کردند.

*لئوناردو پادووانی و محسن کریمی دو غایب تمرین امروز استقلال بودند. این دو نفر فعلا در کلینیک مشغول مداوا هستند و در بازی فردا حضور نخواهند داشت.

* داریوش شجاعیان که در دیدار با سایپا از ناحیه کشاله دچار آسیب دیدگی شد امروز هم به تمرین اختصاصی پرداخت.این بازیکن بعد از بازی با سایپا در هیچکدام از تمرینات گروهی استقلال حضور نداشته و احتمال بازی کردن او مقابل پدیده بسیار کم است.

*پیش از شروع تمرین شفر برای دقایقی با بازیکنان به گفت و گو پرداخت و سپس آنها را در اختیار ساناک و طاهری قرار داد.

*بخش اول تمرین امروز به پاسکاری کوتاه در بخشی از زمین در گروه های چند نفره اختصاصی داشت. در بخش بعد فوتبال تحت فشار در نیمی از زمین برگزار شد که استقلالی ها روی این موضوع حدود 40 دقیقه تمرین کردند.

*بازیکنان تیم استقلال فردا آخرین تمرین خود را قبل از سفر به مشهد ساعت 10:30 صبح انجام می دهند و بعد از صرف نهار ساعت 14:30 تهران را به مقصد مشهد ترک خواهند کرد.

دیدار تیم های پدیده مشهد و استقلال از ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه ثامن شهر مشهد برگزار خواهد شد.

602

کد خبر: 898117

وب گردی

وب گردی