انتخاب نهایی داوطلبان افتخاری جام جهانی ۲۰۱۸ در سوچی

انتخاب نهایی داوطلبان افتخاری جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال در شهر سوچی روسیه تا ماه مارس سال جاری میلادی (اسفند) صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایسکانیوز ، به نقل از سایت رسمی کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه، 1580 داوطلب افتخاری علاقه‌مندی خود را برای فعالیت‌های مربوط در شهر سوچی اعلام کرده بودند که انتخاب نهایی از میان آنها تا ماه مارس انجام خواهد شد.

پیش از این نیز فرماندار ناحیه کوبان اعلام کرده بود که داوطلبان افتخاری جام جهانی 2018 روسیه در شهر سوچی از میان دانشجویان، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و دانش‌آموزان دوره‌ دبیرستانی خواهند بود. داوطلبان افتخاری شهر سوچی در مسیرهای میهمانان، پارک المپیک سوچی، سایت هواداران فیفا و دیگر اماکن عمومی و پررفت‌وآمد این شهر مستقر می‌شوند. آنها لباس‌های فرم به رنگ‌های سفید و آبی بر تن خواهند داشت.

خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 روسیه حاکی از آن است که زمین چمن ورزشگاه کالینینگراد به سیستمی مجهز شده که در هوای بسیار سرد و برفی از انجماد آن جلوگیری خواهد کرد. با نصب این سیستم و عدم استفاده از گرمای خورشید در فصل یخبندان زمین چمن ورزشگاه کالینینگراد قابل بازی می‌شود.

جام جهانی 2018 فوتبال در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

602

کد خبر: 898163

وب گردی

وب گردی