الگویی از یک بانوی مومن و انقلابی و هم تراز انقلاب اسلامی ارائه کنیم

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات گفت: باید بتوانیم در کنار همه این اهداف، الگویی از یک بانوی مومن و انقلابی و هم تراز انقلاب اسلامی ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر عصمت سوادی در اولین نشست شورای سیاستگذاری تشکل‌های دانشگاهیان گفت: در حال حاضر پتانسیل خوبی در دانشگاه آزاد وجود دارد تا جایی که گامهای بسیار بزرگی در دانشگاه ازاد برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه حضور دانشگاه آزاد را حتی در دورترین نقاط ایران می بینیم، تصریح کرد: یک فرصت خوب در دانشگاه فراهم است که با که با یکی شدن و در یک راستا حرکت کردن بسیج اساتید، کارکنان و افراد دغدغه مند می توانیم گام مهمی برای رسیدن به اهداف برداریم و با شنیدن حرف های مخالف و ایجاد جاذبه می توانیم بگوییم کار کرده و به هدف رسیده ایم.

دکتر عصمت سوادی گفت: باید طرح‌های اجرایی خود را ارائه دهیم و همچنین فضای مجازی را تقویت کنیم، تا هر زمان که نیاز بود از آنها استفاده کنیم.

معاون فرهنگی واحد علوم و تحقیقات در ادامه یاداورشد: اگر بتوانیم در تشکل ها اقتصاد مقاومتی، پیشرفت علم، بحث حجاب و عفاف و مطالبات مقام معظم رهبری را پیگیری کنیم گام های بزرگی برای رسیدن به اهداف برداشته ایم.

وی گفت: اگربه دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم کار پژوهشی و آماری انجام دهیم و قاطعانه ار انقلاب اسلامی دفاع کنیم، شتاب علمی را سرعت بخشیم و از تمام دانشجویان دغدغه مند در نظام اسلامی بهره بگیریم.

دکتر عصمت سوادی خاطرنشان کرد: قطعا اگر یک افق 20 ، 30 ساله را در نظر بگیریم و کار کنیم به مقصد خواهیم رسید و باید بتوانیم در کنار همه این اهداف، الگویی از یک بانوی مومن و انقلابی و هم تراز انقلاب اسلامی ارائه کنیم .

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 898231

وب گردی

وب گردی