استفاده از نظرات اساتید دانشگاهی و صاحب نظران برای رفع مشکلات در دستور کار شوراها قرار گیرد

استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری بر ضرورت استفاده از نظرات اساتید دانشگاهی، صاحب نظران و اهل فن به منظور رفع مشکلات شوراهای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با اعضای شورای اسلامی استان متبوعش اظهارداشت: شورای اسلامی استان موظف است در چارچوب اختیارات قانونی خود عمل کند نه اموری که از آن‌ها انتظار دارند.

وی افزود: گاهی انتظارات از شورای اسلامی استان، مربوط به حیطه کاری آنان نمی‌شود و تنها یک انتظار است که لازم این امر برای همگان شفاف شود.

عباسی با اشاره به اینکه بهتر است اقدامات مثبت انجام شده و در کنار آن مشکلات موجود در استان و ارائه راهکار های برون رفت نیز مطرح شود.

وی بیان کرد: از شورای اسلامی استان انتظار می‌رود مسائل مربوط به شورای روستا، بخش، شهر و شهرستان‌ها را جمع بندی کرده و به منظور پیگیری به شورای عالی استان و دولت ارائه کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعامل شورای اسلامی با مسئولان استانی براساس تعریف مشخص صورت گیرد.

وی افزود: استفاده از نظرات اساتید دانشگاهی، صاحب نظران و اهل فن به منظور رفع مشکلات شوراهای اسلامی در دستور کار شوراها قرار گیرد همچنین برگزاری دوره های آموزشی، تخصصی به منظور آشنایی بیشتر اعضای شوراهای اسلامی چهارمحال و بختیاری با قوانین و دستورالعمل های مرتبط، بایستی از سوی شوراهای اسلامی دنبال و اجرایی شود.

901

کد خبر: 898251

وب گردی

وب گردی