ادعای آیزنکوت: تهدید هسته‌ای ایران یک تئوری نیست

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد تهدید ایران یک تئوری نیست و این کشور همچنان خواستار دستیابی به تسلیحات هسته‌ای است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل نوشت: رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل می‌گوید تهران با وجود توافق هسته‌ای هنوز تمایل دارد به سلاح هسته‌ای دست یابد.

گادی آیزنکوت، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: تمایل ایران برای داشتن تسلیحات هسته‌ای با وجود توافق هسته‌ای از بین نرفته است.

او افزود: «تهدید ایران یک تئوری نیست. قصد و تمایل این کشور برای دستیابی به قابلیت‌های هسته‌ای با وجود این توافق همچنان وجود دارد.»

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز جمعه اعلام کرد گفت واشنگتن امسال از برجام خارج خواهد شد مگر آن که شرایط آن تغییر کند. این در حالی است که ایران بار‌ها گفته است توافق هسته‌ای قابل مذاکره مجدد نیست. روز شنبه نیز محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، در بیانیه‌ای اعلام کرد تهران هیچ تغییری را در این توافق نخواهد پذیرفت و اجازه نخواهد داد این توافق به موضوعات غیرهسته‌ای مرتبط شود.

کد خبر: 898302

وب گردی

وب گردی