پدیده صفر - استقلال صفر / ابراهیمی هدیه داور را پس فرستاد

دیدار تیم‌های فوتبال پدیده خراسان و استقلال با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در ادامه بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر، تیم‌های فوتبال پدیده خراسان و استقلال از ساعت 15 امروز (جمعه) به قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی صفر - صفر خاتمه یافت تا استقلال پس از بازی برابر تراکتورسازی و سایپا سومین تساوی پیاپی خود را کسب کند.

استقلال با این تساوی 29 امتیازی شد و در همان رده ششم باقیماند و پدیده با 23 امتیاز در جایگاه دهم ایستاد.

ترکیب پدیده: سعید جلالی، رضا ناصحی، عبدالله حسینی، حسین مرادمند، اکبر صادقی، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد(80- سالار افراسیابی)، میلاد کمندانی(46- محمدرضا خلعتبری)، محمد مهدی‌خانی(53 - حسین فاضلی)، محمد قاضی و معین عباسیان

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی(69- بهنام برزای)، سرور جپارف و جابر انصاری(76 - علی قربانی)

ورزشگاه: ثامن / تعداد تماشاگر: 23 هزار نفر
داوران: اشکان خورشیدی/ کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی، مهدی عالیقدر

کارت زرد:

مجید حسینی(74)، بهنام برزای(83)، علی قربانی(89)

کارت قرمز: رضا مهاجری

دقایق حساس:

دقیقه 4 : فرار فوق العاده وریا غفوری و سانتر نورافکن جابر انصاری را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد ولی ضربه این بازیکن با دست جلالی برخورد کرد و این موقعیت عالی از دست رفت.

دقیقه 10: تغییر منطقه بازی توسط امید ابراهیمی توپ را د رموقعیت عالی به نورافکن رساند و سانتر او با ضربه خودخواهانه جابر انصاری راهی به دروازه سیاه جامگان نداشت.

دقیقه 18 : ضربه سر ضرب اسماعیلی از پست محوطه جریمه با اختلاف نسبتا زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 20 : اشتباه خط دفاع استقلال باعث شوت کمندانی از پشت محوطه جریمه شد و توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 31: امید ابراهیمی یک نفره به قلب خط دفاع پدیده زد و ضربه پشت پای او با عکس العمل زیبای جلالیان مهار شد.

دقیقه 33 : سانتر جابر انصاری با ضربه فرشید باقری همراه شد و توپ از روی خط دروازه برگشت خورد و ضربه برگشتی بازهم با ضربه سر مجید حسینی همراه شد و بازهم توپ از روی خط توسط مدافع پدیده بیرون کشیده شد.

دقیقه 51: شوت حسین فاضلی از پشت محوطه جریمه در موقعیت زاویه بسته بدون ایجاد خطر به بیرون رفت.

دقیقه 55 : فرار وریا از سمت راست و سانتر او در موقعیت عالی به چپاروف رسید ولی ضربه او هم راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 58 : ضربه ایستکاهی محمدرضا خلعتبری در موقعیت ایده آل با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 59: حرکات ترکیببی خوب بازیکنان پدیده باعث شد توپ در موقعیت ایده آل به قاضی برسد اما ضربه او با عکس العمل خوب رحمتی همراه شد.

دقیقه 63 : سانتر عباسیان به روی دروازه توپ را در موقعیت دروازه خالی به خلعتبری رساند اما این توپ به شکلی عجیب وارد دروازه استقلال نشد.

دقیقه 72: برزای در محوطه جریمه به زمین افتاد ولی داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

دقیقه 77: ضربه برزای با بدشناسی به دو تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 78 : ضربه معین عباسیان از پشت محوطه جریمه با عکس العمل خوب رحمتی مهار شد.

دقیقه 81: سانتر علی قربانی با ضربه برزای همراه شد اما داور خطای هند برزای را اعلام کرد.

دقیقه 84 : امید نورافکن در محوطه جریمه به زمین خورد و داور صحنه را خطای پنالتی اعلام کرد.

دقیقه 87 : پنالتی امید ابراهیمی با پای جلالی دفع شد و به کرنر رفت.

بازی نگاه سکوها:

*اکثر نفرات حاضر در ورزشگاه از طرفداران تیم استقلال هستند.

*تماشاگران استقلالی از ساعت 13 به ورزشگاه ثامن آمدند.

*با توجه به اینکه هفته گذشته در بازی مشکی پوشان و پرسپولیس 90 درصد تماشگران طرفدار تیم مهمان بودند این بار میزان مسابقه هیچگونه سرویس رفت و برگشتی برای تماشاگران درنظر نگرفته است تا مبادا اتفاق هفته قبل تکرار شود.

*باشگاه پدیده برای اینکه از حضور تماشاگران استقلالی در جایگاه ویژه جلوگیری کند کل بلیت‌های این قسمت از ورزشگاه را به طور رایگان در اختیار هوادارانش قرار داده است.

*سکوهای پشت یکی از دروازه‌ها به طور کامل در اختیار هواداران استقلال قرار گرفته است.

*اتوبوس استقلالی‌ها ساعت 13:30 به ورزشگاه ثامن رسید از این رو تعدادی از بازیکنان این تیم از جمله خسرو حیدری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی و مربیان خارجی این تیم به غیر از شفر مستقیما از اتوبوس به کنار زمین آمده و از وضعیت چمن بازدید کردند.

*هواداران استقلال بعد از اینکه باخبر شدند اتوبوس تیم محبوبشان به ورزشگاه آمده به تشویق یک پارچه تیمشان پرداختند.

*عده‌ای از هواداران استقلال بنر بزرگی در حمایت از مجتبی جباری به ورزشگاه آورده بودند که لیدرهای باشگاه خیلی زود این بنر را جمع کردند.

*با اعلام محمد زرندی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال مهاجم خارجی این تیم برخلاف اخبار اعلام شده به مشهد نیامده و قرار است فردا به ایران بیاید.

*تماشاگران استقلال قبل از آغاز بازی بارها علیه تیم پرسپولیس شعار سر دادند.

*باشگاه پدیده برای میزبانی هرچه بهتر از این مسابقه با هزینه خودشان مشکل اسکوبرد ورزشگاه را حل کرده و بلندگوهای ورزشگاه را نیز تعمیر کردند. با توجه به همین قضیه از یک ساعت و نیم مانده به بازی برای هواداران حاضر در ورزشگاه موسیقی پخش شد.

*مهدی رحمتی به همراه اشکان نامداری برای گرم کردن به زمین آمد و سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی برخورد گرمی نداشتند، این درحالی است که هواداران استقلال به شدت حسینی را تشویق می‌کردند.

* هواداران از رحمتی خواستند که حسینی را سمت هواداران بیاورد ولی رحمتی از این کار خودداری کرد.

*سیدحسین حسینی که به همراه مهدی رحمتی برای گرم کردن به زمین آمده بود فقط در کنار زمین نظاره‌گر بود و کوچکترین برخوردی بارحمتی نداشت.کاملا مشخص بود که او به زور راضی شده به کنار زمین بیاید.

*وینفرد شفر 10 دقیقه بعد از ورود بازیکنانش به زمین با کت و شلوار کنار زمین آمده و نظاره‌گر کار همبازیانش است.

* اطراف زمین افراد زیادی بودند که خواهان عکس سلفی گرفتن با شفر بودند اما برخورد سرد سرمربی آلمانی باعث شد که آنها از این کار صرفه نظر کنند.

*تعداد هواداران استقلال تا شروع بازی دو برابر شد از این رو مسئولان ورزشگاه مجبور شدند سکوهای پشت دروازه سمت دیگری از زمین را هم به هواداران تیم مهمان اختصاص دهند.

*در فاصله 15 دقیقه مانده تا آغاز بازی نزدیک به 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که نیمی از آنها طرفدار تیم استقلال هستند.

*مسئولان ورزشی با هماهنگی باشگاه پدیده تمامی هواداران این تیم که در سکوهای کنار ورزشگاه مستقر بودند به سمت جایگاه اصلی و روبروی آن هدایت کردند.

*وضعیت اینترنت ورزشگاه و حتی آنتن دهی موبایل بسیار بد است و خبرنگاران حاضر به این مسئله اعتراض کردند.

بازیکنان استقلال که در حال گرم کردن قصد تمرین شوت زنی داشتند، مهدی رحمتی وارد رختکن شد از این رو حسینی بدون گرم‌کردن در دروازه ایستاد اما از شیرجه زدن خودداری کرد. همین امر باعث شد تا گل‌های زیادی دریافت کند.

*کولی مربی جدید استقلال از شورو هیجان تماشاگران استقلالی حاضر در ورزشگاه به وجد آمده و با موبایل خود از آنها فیلمبرداری می‌کرد.

*وینفرد شفر با آغاز بازی برای نشستن روی نیمکت تیمش به خاطر سرمای هوا مجبور شد کتش را دربیاورد و کاپشن بپوشد و از اولین دقیقه بازی کنار زمین بود و یک لحظه هم آرام و قرار نداشت. عکس العمل‌های شفر بعد از اینکه هر یک از بازیکنان استقلال توپ را لو می‌دادند جالب توجه بود.

*با وجود اینکه مهدی رحمتی در ترکیب اصلی آبی پوشان حضور دارد سیدحسین حسینی بارها از سوی تماشاگران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

*در حال حاضر بیشتر از نیمی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه طرفدار تیم میهمان هستند.

*هنگامی که برخی از اعضای کادر فنی استقلال روی سکوها مستقر شدند هواداران استقلال فکر کردند مهاجم خارجی جدیدشان هم در بین آنها حضور دارد و به تشویق پرداختند که خیلی زود فهمیدند اشتباه کردند.

*در اوایل مسابقه استقلال توسط جابر انصاری صاحب موقعیت ایده آل گلزنی شد و در این صحنه فرشید اسماعیلی به او شدیدا اعتراض کرد که چرا به او که در موقعیت بهتری بود پاس نداده است.

مرد میدان: سعید جلالی راد

بازنده بزرگ: امید ابراهیمی

601

کد خبر: 898647

وب گردی

وب گردی