نفت 4 - سیاه جامگان یک؛ معجزه ی افاضلی تکمیل شد

تیم نفت با بازی هجومی و روان خود توانست گل چهارم را وارد دروازه سیاه جامگان کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، یم‌های نفت تهران و مشکی‌پوشان خراسان از ساعت 15 امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند. این دیدار با 4 گل به و تگ کل سیاه جامگان به پایان رسید.

ترکیب نفت تهران: شهاب عادلی، فرید محمدی زاده، علیرضا عزت کرامت، احمد کامدار، محسن بنگر، امین منوچهری، سامان آقا زمانی(60- آرش شهامتی)، محمد نصرتی، امیر حسین فشنگچی، نادر هوشیار(48 - حامد آقایی)، رضا حبیب زاده / سرمربی: هومن افاضلی

ترکیب سیاه جامگان: محمد حسین عین افشار، محمد علی فرامرزی، کیوان امرایی(46 - قاسم دهنوی)^، مصطفی احمدی، یونس شاکری، میر هانی هاشمی، حمید علی عسگر، نیکو سابانا، امیر حسین صالحی(54 - حسین زامهران)، حنیف عمران زاده، پیام ملکیان( 62 - سهیل صالحی ) / سرمربی: رضا عنایتی

استادیوم: تختی تهران/ تماشاگر: حدود ۱۰۰ نفر
داور: حسین زرگر؛ کمک‌ها: رحیم شاهین، محمد علی پور منتقی و علی احمدی

کارت زرد:امیر حسین صالحی (6)، مصطفی احمدی(19)، احمد امیر کامدار(21)، آرش شهامتی(90)

کارت قرمز: ........ .

شرح گل‌ها:

نفت تهران صفر - سیاه جامگان یک(دقیقه ۲) : ضربه ایستگاهی در جناح چپ برای سیاه جامگان به دست آمد که با سانتر محمد علی فرامرزی، پیام ملیکان با ضربه ی سر دروازه نفت را گشود.

نفت تهران 1 - سیاه جامگان یک(دقیقه ۳۲ ): پاس رو به عقب بازیکنان سیاه جامگان با اشتباه دروازبان سیاه جامگان همراه شد و توپ در اختیار رضا حبیب زادگان قرار گرفت و او‌ هم با ضربه ای دروازه خالی سیاه جامگان را باز کرد .

نفت تهران 2 - سیاه جامگان یک (دقیقه ۳۹ ): نفتی های تهران با حرکت تیمی صاحب موقعیتی از سمت راست زمین شدند که فرید محمد زاده با سانتر خود امین منوچهری را در موقعیت تک به تک با دروازبان قرار داد و با بغل پایی مطمئن دروازه را برای بار دوم گشود.

نفت تهران 3 - سیاه جامگان یک(دقیقه ۴۹ ): از روی ضربه کرنر از سمت چپ محسن بنگر با ضربه ای چکشی دروازه را باز کرد.

نفت تهران 4 - سیاه جامگان یک (دقیقه ۵۶ ): طی یک ضد حمله ۴ نفره امیر حسین فشنگچی تمامی مدافعان و دروازبان نفت را دریبل زده و با ضربه بغل پا گل چهارم را برای نفت به ثمر رساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۲ : یونس شاکری با حرکت در عمق دفاع نفت تهران با پای چپ ضربه ای به توپ وارد کرد که به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۲۷ : ضربه امین منوچهری از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۳۸ : اشتباه شهاب عادلی در دفع توپ به علی عسگری رسید و او هم دروازه خالی را به اوت زد.

دقیقه ۴۳ : سیاه جامگانی در ضد حمله ای خطرناک و سرعتی ، پیام ملکیان را صاحب توپ کردند که او با دریبل دروازبان و دفاع نفت با دروازه خالی رو به رو ولی دفاع نفت تهران با تکلی توپ را به کرنر فرستاد. سیاه جامگانی ها معتقد بودند که توپ به دست دفاع برخورد کرده است و اعتراض شدیدی داشتند.

دقیقه ۵۸: حسین زامهران از پشت محوطه جریمه با پشت سر گذاشتن ۲ مدافع نفت ، توپ را به سمت دروازه شوت کرد که در اختیار شهاب عادلی قرار گرفت.

دقیقه ۷۵ : در ضد حمله رضا حبیب زاده صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی این موقعیت از دست رفت و توپ به خارج از زمین رفت

دقیقه ۷۷ :نفت تهران صاحب ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه شد که شوت احمد امیر کامدار با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت

بازی از نگاه سکوها:

*بازیکنان مشکی‌پوشان زودتر از نفتی‌ها برای آشنایی با زمین و گرم کردن در میدان حاضر شدند. رضا عنایتی و سیاوش اکبرپور در بدو ورود به ورزشگاه به بازدید از چمن تختی پرداختند.

*حدود 50 نفر برای تشویق مشکی‌پوشان به ورزشگاه آمده‌اند و طبل، بنر و پرچم بزرگ مشکی همراه داشتند.

*همزمان با برگزاری این مسابقه، بازی‌های پیست موتورسواری برگزار می‌شود که سر و صداهایی ایجاد کرده بود.

*علی عباسی مدیرعامل باشگاه مشهدی در ورزشگاه حضور دارد.

*تماشاگران پیگیر نتیجه دیدار پدیده - استقلال بودند.

*عیسی آل کثیر به دلیل در گذشت پدرش در تیم نفت حضور نداشت.

*تماشاگران مشکی‌پوشان شعارهایی علیه زرگر داور بازی سر دادند که با تذکر جدی ماموران نیروی انتظامی مواجه شدند.

*هومن افاضلی و رضا عنایتی هر دو از قضاوت زرگر ناراضی بودند.

*همچنین گزارشگر رادیو، این مسابقه را دیدار تیم‌های پدیده و سایپا اعلام کرد! وی همچنین ورزشگاه این مسابقه را ورزشگاه انقلاب کرج نامید.

قبل بازی سیاه جامگانی ها زیر نظر اکبرپور گرم کردند ولی نفت تهران زیر نظر مستقیم هومن افاضلی کار خود را آغاز کرد . در حین گرم کردن هومن افاضلی جلسه با بازیکنان گذاشت و نکاتی به بازیکنان میگفت.

هومن افاضلی قبل بازی با عوامل بازی درگیری داشت . وی معتقد بود که یک بازیکن زیر ۲۱ سال می تواند بر روی نیمکت نفت بگذارد ولی مسئولان مسابقه به دلیل کافی نبودن مدارک

اجازه نمی دادند که این بازیکن بر روی نیمکت بنشیند که پس از کش و قوس فراوان ، در نهایت این بازیکن بر روی نیمکت قرار گرفت.

محمد نصرتی ، امین منوچهری ، امیر حسین فشنگچی و‌ احمد آل نعمه قبل بازی سمت رضا عنایتی رفته و با وی دست دادند.

سیاوش اکبرپور به دلیل نداشتن کارت نتوانست بر روی نیمکت بنشیند و بازی را از جایگاه ویژه دنبال می کند.

طرفداران سیاه جامگان به شدت تیم خود را تشویق کرده و معتقدند نتایج قبلی را جبران کرده و در لیگ باقی می مانند .

بعد از خطای سنگینی که مصطفی احمدی بر روی بازیکن نفت انجام داد ، تمامی افراد تیم نفت معتقد بودند که این بازیکن باید اخراج شود . ولی داور به این بازیکن کارت زرد داد به همین دلیل هومن افاضلی به دلیل عصبانیت بیش از حد چند ضربه به نیمکت خودشان وارد کرد.

نادر هوشیار که تعویض شده بود به علت مصدومیت با برانکارد به بیرون از استادیوم منتقل شد.

مرد میدان: هومن افضلی

بازنده بزرگ: رضا عنایتی

601

کد خبر: 898650

وب گردی

وب گردی