برف و کولاک 11 استان کشور را درنوردید

رئیس سازمان امداد و نجات از برف و کولاک در 11 استان کشور خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به عملیات برف وکولاک طی ٢٤ ساعت گذشته گفت: 11 استان کشور شامل استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، کردستان، گلستان و لرستان تحت تاثیر عملیات برف و کولاک قرار داشتند.

وی ادامه داد: ماموران سازمان امداد و نجات به 24 محور امدادرسانی کرده و هزار و 842 نفر از هموطنان نیز خدمات امدادی دریافت کردند. همچنین 40 نفر از هموطنان نیز اسکان ضروری داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: امدادگران در 37 تیم (121 نفر) سایر خدمات امدادی را به شهروندان متاثر از برف و کولاک ارائه کردند، همچنین موفق به رهاسازی 169 دستگاه خودرو از برف شدند.

در همین رابطه شاهین فتحی معاون عملیات امداد و نجات با اشاره به گزارش عملیات امداد‌و‌نجات طی ٧٢ ساعت گذشته گفت: کل ماموریت هایی که توسط امدادگران طی 72 ساعت گذشته صورت گرفت، 300 مورد بود که طی آن هزار و 838 نفر خدمات امدادی دریافت کردند.

وی افزود: امدادگران طی 72 ساعت گذشته در عملیات های خود موفق به نجات 198 نفر از هموطنان شدند همچنین 138 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده و 173 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

فتحی در پایان تاکید کرد: طی 72 ساعت گذشته امدادگران موفق به ٣٢ مورد عملیات نجات شدند که طی آن 54 مصدوم در سوانح ترافیکی نجات داده شدند.

701

کد خبر: 898703

وب گردی

وب گردی