افشاگری آدبایور درباره ونگر و تمجید از مورینیو

امانوئل آدبایور، مهاجم سابق آرسنال و رئال مادرید به انتقاد از آرسن ونگر و تمجید از ژوزه مورینیو پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز، آدبایور به طرزی جنجالی از آرسنال جدا شد و اختلافات بسیاری با ونگر پیدا کرد. پس از مدتی حضور در سیتی، او به صورت قرضی به رئال پیوست و با مورینیو همکاری کوتاهی داشت و حالا به تمجید از سرمربی پرتغالی پرداخت.

او گفت:" مورینیو از آن دسته مربیانی است که عاشقش هستم و همیشه نیز او را دوست خواهم داشت. او یکی از صادق ترین مربیانی است که تا به حال دیده ام که البته این موضوع عجیب است زیرا بیشتر مربیانی که تا به حال دیده ام، دروغگو و پنهان کار بوده اند. مورینیو همیشه به دنبال کسب جام است، بدون توجه به اینکه چه موانعی بر سر راه اوست، حتی با اتوبوس ، قطار یا هواپیما پارک کردن جلوی دروازه. برایش فرقی نمی‌کند، هر کاری می‌کند که پیروز شود. هیچگاه نمی‌خوابد، 24 ساعت بیدار است که پیروز شود و آرسن ونگر فقط دوست دارد پسر بچه ها را به تیمش بیاورد و آنها را به بازیکنان بزرگ تبدیل کند. او مثل یک معلم است.

ملاقاتی با ونگر در دفترش داشتم که او به من گفت که باید تیم را ترک کنم زیرا آینده ای برای من در آرسنال متصور نیست. من می‌خواستم بمانم ولی او اجازه نمی‌داد. می‌گفت که قرار نیست رقابتی برای تو در تیم وجود داشته باشد. یا باید بروی یا اینجا می‌مانی و نیمکت نشین باقی می‌مانی. بنابراین انتخاب دیگری نداشتم و به سیتی پیوستم.

پس از اینکه به سیتی پیوستم، دیدم در کنفرانس خبری، ونگر می‌گوید من قصد جدایی داشتم زیرا پیشنهاد سیتی خیلی خوب بود و از آن پس بود که آرسنالی ها از من متنفر شدند."

606

کد خبر: 898777

وب گردی

وب گردی