کرانچار در دو راهی اخراج و استعفا/ از نویدکیا تا کاظمی

شنیده می‌شود برخی نزدیکان باشگاه سپاهان در پی ایجاد فضایی هستند که سرمربی این تیم شخصا استعفا دهد و بار مالی سنگینی را از روی دوش زردپوشان بردارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، قرار گرفتن پر افتخارترین تیم فوتبال لیگ برتر در رتبه دوازدهم جدول به قدری برای اصفهانی‌ها غیر قابل تحمل است که استاندار اصفهان شخصا به موضوع ورود کرد و خواهان بازنگری در مدیریت این باشگاه شد.

3 هفته ناکامی، شکست مقابل سپیدرودِ فانوس به دست و کسب تنها 2 پیروزی در 9 بازی اخیر سبب شد محسن مهرعلیزاده به عنوان بالاترین مقام مسئول استان به مسائل سپاهان وارد شود که البته با تأکید فیفا مبنی بر عدم دخالت مسئولان دولتی در فوتبال مغایرت دارد.

با این وجود محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه تحت فشار مدیران بالادستی استعفای خود را تقدیم کرد و از سمت خود کنار رفت تا شاید تغییرات مدیریتی، شوک مثبتی به زردپوشان اصفهان وارد کند. از سوی دیگر زمزمه‌هایی مبنی بر اخراج زلاتکو کرانچار از پست سرمربیگری سپاهان شنیده می‌شود که البته هنوز تأیید نشده است.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برکناری کرانچار نزدیک به 5 میلیارد تومان هزینه روی دست باشگاه سپاهان می‌گذارد که کارخانه فولاد مبارکه به هیچ عنوان علاقه ندارد چنین ضرر مالی کلانی را متحمل شود.

مدیران کارخانه با کنار رفتن طاهری امیدوار به فروکش کردن التهاب‌های موجود هستند اما اگر فشارها افزایش پیدا کند ناگزیر به ایجاد تغییر در کادر فنی سپاهان هم خواهند بود.

از طرف دیگر شنیده می‌شود برخی نزدیکان باشگاه سپاهان در پی ایجاد فضایی هستند که کرانچار شخصا استعفا دهد و بار مالی سنگینی را از روی دوش زردپوشان بردارد. در دوره پیشین حضور کرانچار، برخی در خارج از فضای باشگاه اقدام به آزار و اذیت او کردند تا خودش عطای سرمربیگری در سپاهان را به لقایش ببخشد و شاید در این دوره هم سرمربی کروات سپاهان را مجبور به استعفا کنند!

در صورتی که کرانچار اخراج شود یا استعفا دهد، مدیران باشگاه سپاهان دیگر به سراغ گزینه‌های خارجی نخواهند رفت و مربیان داخلی را مد نظر قرار خواهند داد. مدیران کارخانه امیدوارند محرم نویدکیا، کاپیتان محبوب هواداران را در قامت مربی به این تیم برگردانند اما بعید به نظر می‌رسد او در چنین شرایطی هدایت سپاهان را قبول کند. به همین خاطر فرهاد کاظمی که سابقه قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر را در کارنامه دارد، جدی‌ترین گزینه این باشگاه است.

604

کد خبر: 898845

وب گردی

وب گردی