سوت های اشتباهی که پرسپولیس را به زمین می زنند! / ناداوری تمامی ندارد

تیم فوتبال پرسپولیس مدت هاست از اشتباهات داوری متضرر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس و بحران استرس داوران به سریالی تبدیل شده است که گویا حالا حالاها قرار نیست تمام شود. سرخ پوشان از لیگ پانزدهم اسیر اشتباهات فاحش داوری هستند و مسوولان هنوز برای حل مشکل تیمی به این بزرگی فکری نکرده اند. به صدا در آمدن سوت های اشتباه دیگر به صورت اتوماتیک وار ثابت می کند اشتباهات داوری در این فصل هم علیه تیم پرسپولیس بوده و اگر برانکو ایوانکوویچ از این موضوع گله ای دارد، باید به او حق داد.

دلیل این همه اشتباه چیست؟ می توان نامش را استرس داوران برای قضاوت در بازی های پرسپولیس گذاشت؟ شاید هم کمی لجبازی و شاید کم کردن روی برخی بازیکنان باعث این همه بحث در داوری های پرسپولیس است. با این حال داوران مشخصاً حق ندارند با پیش داوری وارد میدان شوند و این مسئله ای است که همیشه در کلاس های داوری به آن اشاره می شود، اما چندان در زمین اجرایی نمی شود.

آمار اشتباهات داوری لیگ پانزدهم در نوع خود جالب توجه بود؛ تمام داورانی که بازی های پرسپولیس را سوت زده بودند، در هفته ی بعد از قضاوت محروم شدند! این یعنی پرسپولیس در نقش نابودگر برای داوران پراشتباه ظاهر شده و داورانی که دچار اشتباه به هر دلیلی، لجبازی یا استرس شوند، هفته بعد از آن باید لیگ را از طریق تلویزیون تماشا می کردند. جالب اما اینجاست که اشتباهات داوری در دیدار های پرسپولیس تنها علیه سرخپوشان رخ می دهد ... !

این سناریو تکراری همچنان ادامه دارد و شاگردان برانکو نیز همچنان همان تیم متضرر اشتباهات داوری هستند، این موضوع نه تنها در لیگ برتر بلکه در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم به وضوح مشاهده شد و پرسپولیس در طول این همه سال کلی از اشتباهات داوری ضرر دیده است؛ این ناداوری ها دیگر صدای پیشکسوتان و کارشناسان داوری را هم در آورده و حرفه آن ها را زیر سوال بده است! با این شرایط چگونه برخی از مربیان فوتبال ایران ادعا می کنند که مسیر داوری ها در جهت قهرمانی پرسپولیس است؟! این قضاوت ها بیشتر شبیه دشمنی و زمین زدن سرخ پوشان به نظر می رسد تا کمک به قهرمانی تیم!

601

کد خبر: 898906

وب گردی

وب گردی