حمایت کونته از سیاست های نقل و انتقالاتی چلسی

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی به دفاع از سیاست های باشگاه در نقل و انتقالات پرداخت، هر چند که از عدم جذب مهاجم در زمستان خوشحال نیست.

به گزارش ایسکانیوز، چلسی در زمستان موفق شد بارکلی را با 15 میلیون پوند به خدمت بگیرد و سرمربی ایتالیایی از باشگاه خواسته بود که یک مهاجم نیز جذب کند. ادین ژکو، پالمیری، یورنته و کارول در فهرست خرید باشگاه قرار داشتند؛ ولی فعلا هیچکدام جذب باشگاه نشده اند و حالا کونته به حمایت از باشگاه پرداخت.

او گفت:" فکر می‌کنم در شروع فصل، باشگاه بهترین تصمیم را برای هر بازیکنی گرفت. برای مثال، تصمیم گرفته شد که به لوفتوس چیک فرصت داده شود تا او در تیم دیگری به صورت مرتب بازی کند. همینطور در مورد کورت زوما و آبراهام نیز شرایط همین بود. در حال حاضر، در مورد بارکلی، فکر می‌کنم باشگاه فرصت خوبی در اختیارش قرار داده و بازیکن خیلی مهمی خریده، بازیکن مهم انگلیسی و پول زیادی نیز هزینه نکرده است. ارزش راس خیلی بیش از 15 میلیون پوند است؛ ولی پیش از شروع فصل، بهترین تصمیم ها برای هر بازیکن گرفته شد. یک مثال مشخص: کریستنسن برای دو فصل در مونشن گلادباخ به صورت قرضی بازی کرد و حالا اینجا در تمام بازی ها حضور دارد. برنامه های باشگاه تغییری نمی‌کند."

کونته ادامه داد:" در هر ورزشی شما برای کسب موفقیت باید بجنگید. در انگلیس، بردن جام خیلی سخت است، خیلی سخت تر از دیگر کشورها. زیرا شما فصل را با 6 تیم خوب شروع می‌کنید و می‌جنگید که برای جام تلاش کنید. اینجا تنها کشوری است که چنین شرایطی دارد. در عین حال، حضور در جمع 4 تیم نیز خیلی سخت است. فصل قبل یونایتد و آرسنال در بین 4 تیم نبودند. دو فصل پیش، لیورپول در بین 4 تیم نبود و چلسی دهم شد. باید آماده باشیم و برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم بجنگیم."

606

کد خبر: 898919

وب گردی

وب گردی